تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی ملوان بندرگز مقابل ایفای اردکان در ایستگاه پایانی لیگ برتر

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دیدار دو تیم ملوان بندرگز و ایفا اردکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی در ورزشگاه امام رضا بندرگز به پایان رسید.

در این دیدار حساس ملوان بندرگز با ترکیب حمیدرضا ربانی، جلال تازیکه، علیرضا خسروی میلاد درزی و عیسی کمال غریبی مقابل ایفا اردکان قرار گرفت.

و در ترکیب ایفا اردکان در این بازی محمد رضاهاتفی، علی پایدار، سید علی طباطبائی، سید امطن میرحسینی ومهدی مسیحایی حضور داشتند.

ملوان بندرگز در این دیدار با ارائه یک بازی زیبا و تهاجمی توانست با دو گل میلاد درزی و تک گل‌های عیسی کمال غریبی و نجف سپانلو تیم ایفا اردکان را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست دهد واین برد شیرین را به هوداران خود در هفته پایانی لیگ‌برتر هدیه کرد.

انتهای پیام /ی

برگزاری لیگ برتر فوتبال ساحلی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی ملوان بندرگز مقابل ایفای اردکان در ایستگاه پایانی لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..