تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات پارلمان بحرین هیچ حاصلی ندارد

انتخابات پارلمان بحرین هیچ حاصلی نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛شیخ دقاق، مدیر حوزه علمیه بحرینی های ساکن قم، با انتشار یک ویدئوی کوتاه در آستانه برگزاری انتخابات صوری پارلمان بحرین از مردم بحرین خواست در این انتخابات شرکت نکنند.

وی در این پیام که خطاب به مردم وفادار بحرین منتشر شد از آنها می خواهد انتخابات آینده را به طور کامل تحریم کنند و افزود: از شما ملت بزرگوار بحرین می خواهم موضعی قاطع و محکم در ردّ این انتخابات داشته باشید و از تهدیدهای رژیم نیز هیچ گونه هراسی به دل راه ندهید و این انتخابات را تحریم کنید.

وی تاکید کرد این انتخابات فقط موجب افزایش مشکلات و ظلم برای ملت خواهد شد، زیرا این پارلمان وابسته به رژیم است که رژیم آل خلیفه می خواهد از آن برای تصویب قوانین ظالمانه خود به نام مردم سوء استفاده کند و اکنون ما مردم بحرین باید به جهان نشان دهیم که با این پارلمان و این انتخابات مخالفیم.

مدیر حوره علمیه بحرینی های قم ادامه داد: برای اعلام وفاداری و شیخ جمری شهدای انقلاب و  رهبران انقلابی موجود در زندان ها و تمام زندانیان و تبعید شدگان و برای اظهار وفاداری به آیت الله شیخ عیسی قاسم این انتخابات را تحریم می کنیم.

انتهای پیام/ش

انتخابات پارلمانی بحرین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات پارلمان بحرین هیچ حاصلی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..