تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همشهریان در فصل بارندگی نکات ایمنی را رعایت کنند

همشهریان در فصل بارندگی نکات ایمنی را رعایت کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛جعفری،مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم با اشاره به ضرورت رعایت نکات ایمنی در فصل بارش اظهار کرد: ضرورت بررسی پشت بام ها و باز بودن مسیر آبراه ها از مسائل مهمی است که باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.


وی یادآور شد: در سنوات گذشته به دلیل بسته بودن آبراه بام ها پس از بارندگی در بافت فرسوده شاهد ریزش آوار بودیم که امیدواریم با اهتمام شهروندان در سال جاری چنین مشکلاتی تکرار نشود.


جعفری همچنین از شهروندان خواست تا نسبت به ایمن سازی سیم های برق و وسایل برقی که در محیط آزاد قراردارد اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیر در پی بارش باران و وزش باد بیان کرد: خوشبختانه شاهد اتفاق خاصی را در هنگام بارندگی شاهد نبودیم و فقط یک مورد شکستن درخت در خیابان آذر به آتش نشانی گزارش شد که با حضور ماموران آتش نشانی اقدامات لازم برای ایمن سازی محل صورت گرفت.

وی قطع کنتور برق، قطع آسانسور و... را از دیگر مشکلات جزئی صورت گرفته در شب گذشته دانست و گفت: با حضور نیروهای آتش نشانی اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات پیش آمده انجام شد.

انتهای پیام/ش

ایمن سازی در فصل بارندگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همشهریان در فصل بارندگی نکات ایمنی را رعایت کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..