تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ زنی ساخت پروژه گردشگری گنجینه ونوس در قم

کلنگ زنی ساخت پروژه گردشگری گنجینه ونوس در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛کلنگ احداث پروژه گردشگری گنجینه ونوس  امروز با حضور  اردکانیان، وزیر نیرو در کیلومتر هشت اتوبان قم- تهران بر زمین زده شد.

در این مراسم، سرمایه‌گذار پروژه گنجینه ونوس با اشاره به مراحل تصویب این پروژه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم اظهار داشت: برای این پروژه 575 میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده که برای 700 نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

هادیکریم‌خانی با بیان اینکه این پروژه تفریحی، خدماتی و گردشگری است، افزود: پروژه گنجینه ونوس در زمینی به مساحت بیش از 10 هکتار احداث می‌شود و برای انجام آن پنج سال کار مطالعاتی صورت گرفته است.

وی ظرفیت‌های عظیم گردشگری استان را مورداشاره قرار داد و گفت: به دلیل نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به این مجموعه، مسافران و گردشگران زیادی که مقصد آن‌ها شهرهای مرکزی کشور هست می‌توانند در هتل‌های این مجموعه اقامت داشته باشند.

همچنین در این مراسم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به جایگاه ویژه و استراتژیک قم در میان سایر استان‌ها ابراز کرد: احداث این پروژه می‌تواند به مردم قم و همچنین مسافران خدمات خوبی ارائه کند.

محسن بهشتی با اشاره به مراحل تصویب پروژه و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای انجام آن اظهار داشت: میزان زمین اختصاص‌یافته برای احداث این پروژه ده هکتار بوده و امیدواریم با تلاش سرمایه‌گذار این پروژه بتوانیم مجموعه‌ای متفاوت را احداث کنیم.

انتهای پیام/ش

پروژه گردشگری گنجینه ونوس در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ زنی ساخت پروژه گردشگری گنجینه ونوس در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..