تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم بزرگسالان ژیمناستیک اردبیل قهرمان مسابقات لیگ ژیمناستیک کشور شد

ساعت: 17:29 منتشر شده در مورخ: 1397/07/19 شناسه خبر: 1417646

مربی ژیمناستیک بزرگسالان لیگ استان اردبیل گفت:در لیگ ژیمناستیک، بزرگسالان اردبیل توانستند برای اولین بار عنوان برتر مسابقات قهرمانی کشور را کسب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: امسال با تلاش ها و فعالیت های برنامه ریزی شده توانستیم همانند سال های قبل با نام تیم منتظران مهدی (عج) و با مربیگری و مدیریت بنده در مسابقات لیگ قهرمانی کشور کسب عنوان قهرمانی را اذعان خود کنیم.

این داور بین المللی FiG  اردبیلی با اشاره به اینکه تاکنون 40 مدال استانی و کشوری کسب کرده ایم افزود: با وارد شدن به عرصه مربیگری توانسته ام با مربیگری در تیم های مختلف عنوان های قهرمانی زیادی را کسب کنم .

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی لیگ ژیمناستیک کشور با شرکت 16 تیم در استان یزد برگزار شد تصریح کرد: در این دوره از مسابقات در محموع نونهالان و نوجوانان رتبه دوم و در بخش بزگسالان ربتبه اول لیگ قهرمانی ژیمناستیک را اذعان خود کنیم.

صادقی شرکت کنندگان علی محمد پور، میلاد حسین زاده، رحیک نوعی و مهدی حسین زاده را از برترین های این دوره مسابقات لیگ قهرمانی ژیمیناستیک کشور دانست و افزود: علی بهشتی، میلاد عیسی زاده، احسان برمکی، ارشای قبادی، پارسا ابراهیمی، مانی کمرچی، امیرحسین زاده، سپهر کی خسروی، هانی زینالی، امیر عبادی، مهدی طریقی و صدرا ستارپور از دیگر شرکت کنندگان ژیمناستیک کار اردبیلی در این دوره از مسابقات لیگ قرهمانی ژیمناستیک کشور بودند.

وی در پایان با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در اعزام اعضاوکادر تیم به این دوره از مسابقات سنگ تمام گذاشتند و اگر حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نبود این رتبه قهرمانی را نمی توانستیم با سربلندی ازعان خود کنیم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم بزرگسالان ژیمناستیک اردبیل قهرمان مسابقات لیگ ژیمناستیک کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..