تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چشم‌ها در ریاض خیره به نیمار و کوتینیو

۷۸۳۲۸۸

۱۷۷ بازدید

تیم ملی برزیل امروز در شهر ریاض تمرین کرد تا برای دیدار مقابل عربستان آماده شود.

ورزش سه: در فیفادی ماه اکتبر یک تورنمنت چهار جانبه در کشور عربستان با حضور تیم های ملی برزیل، آرژانتین و عراق به همراه سبرپوشان عربستانی برگزار می شود.

اولین بازی این تورنمنت امشب میان آرژانتین و عراق انجام می شود و تیم های عربستان و برزیل هم فردا به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی برزیل هم که به تازگی وارد عربستان شده، امروز تمرینات خود را در شهر ریاض انجام داد و ستارگان این تیم در ورزشگاه ملک سعود پا به توپ شدند.

در میان همه این بازیکنان، چشم ها و البته دوربین ها به نیمار خیره بود که به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال به عربستان سفر کرده است. کاپیتان سلسائو به همراه گابریل ژسوس، کاسمیرو، کوتینیو و... روز خاصی را برای ورزشگاه خانگی باشگاه الهلال رقم زدند.

چشم‌ها در ریاض خیره به نیمار، کوتینیو

چشم‌ها در ریاض خیره به نیمار، کوتینیو

چشم‌ها در ریاض خیره به نیمار، کوتینیو

چشم‌ها در ریاض خیره به نیمار، کوتینیو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چشم‌ها در ریاض خیره به نیمار و کوتینیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..