تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود دلهره‌آور خلبان در فرودگاهی غیراستاندارد! +فیلم

مهارت دیدنی خلبان در فرود هواپیما + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که در آن یک خلبان جسور موفق می شود یک فروند هواپیما را در فاصله چند اینچی یک هواپیمای دیگر روی زمین بنشاند، تبدیل به یکی از ویدئوهای پربازدید در شبکه‌های اجتماعی شده است. در ویدئوی تکان دهنده‌ای که منتشر شده، یک فروند هواپیمای DC3 در حالی که به یک منطقه پوشیده از درخت و بوته نزدیک می شود را نشان می دهد.

در این ویدئو شاهدان عینی با تعجب، ترس و وحشت مشغول دیدن این هواپیما هستند که هر لحظه ارتفاع خود را کم می کند. لحظاتی بعد خلبان این هوایپما موفق می شود با مهارت خود این هوایپما را در فاصله چند اینچی از یک هواپیمای دیگر روی زمین فرود آورد. این حادثه به تازگی در منطقه آمریکای جنوب در نزدیکی مرز کلمبیا با برزیل رخ داده است.

این مهارت ستودنی خلبان هواپیما موجب شد تا یک روزنامه محلی با نام "ال موریچال" این ویدئو را با کپشن "مهارت یا بی باکی" در یکی از صفحات شبکه های اجتماعی خود منتشر کند. بنا به گزارش های محلی مسئولان هوانوردی محلی تحقیقات خود در مورد فرود این هواپیمای باربری و مسافربری DC3 آغاز کرده اند. "کلمپین دیلی ال پایز"، این فرود را مانوری فوق العاده دانست که تنها حین حوادث هوایی دیده می‌شود. یک خلبان آرژانتینی با نام "مانوئل مازوکو" در خصوص این ویدئو گفت: "برای خلبان این هواپیما غیرممکن بود که تخمین بزند آیا حین فرود قسمتی از هواپیما با هواپیمایی که در پایین قرار داشت، برخورد می کند. من حدود 20 سال با هواپیما پرواز کرده‌ام و به عقیده من این فرود تنها حاصل بی باکی خلبان بود."

همچنین یک معلم کلمبیایی با نام "خوزه رامیرز" در این خصوص گفت: "پرسش اساسی این نیست که آیا این فرود حاصل بی‌باکی خلبان بوده بلکه واقعیت این است که محل فرود هواپیما فرودگاهی با ایمنی مناسب نبود و به علاوه این هواپیما برای دهه 1970 هستند.

گفتنی است؛ فرود این هوایپما در این فرودگاه غیرایمن در حالی خبرساز می شود که از فرودگاه لوکلا در نپال به عنوان خطرناک‌ترین فرودگاه های جهان یاد می شود.

انتهای پیام/

مهارت دیدنی خلبان در فرود هواپیما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود دلهره‌آور خلبان در فرودگاهی غیراستاندارد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..