تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر ارتباطات: علم نجوم حلقه اتصال صنعت فضایی با عموم مردم است +فیلم

علم نجوم؛ حلقه اتصال صنعت فضایی با عموم مردمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اوایل این هفته در سفر خود به شهر کاشان در مراسم آغاز هفته نجوم  در کاروانسرای مرنجاب آران و بیدگل حاضر شد. همایش‌های نجوم و گردشگری فضاپایه نیاسر و تسبیح ستارگان کویر مرنجاب به‌ مناسبت هفته جهانی فضا در کاشان برگزار شد.

این همایش پنج‌شنبه ۱۲ مهر با حضور وزیر ارتباطات، سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل و نیاسر در مجلس، علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران، علی‌اکبر مرتضایی قهرودی فرماندار کاشان و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

وزیر ارتباطات در حاشیه همایش نجوم که در کاروانسرای مرنجاب آران و بیدگل برگزار شد، درباره علم نجوم  و رابطه آن با زندگی مردم توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه می‌توانید قسمت‌هایی از صحبت‌های آذری جهرمی درباره علم نجوم و توضیحات او  در این حوزه را ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر ارتباطات: علم نجوم حلقه اتصال صنعت فضایی با عموم مردم است +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..