تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد هم‌افزایی مطلوب برای ورود به سودآوری بانک صادرات ایران

به گزارش شمانیوز، مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم اختتامیه همایش سراسری روسای حوزههای صف، ستاد و شعب ممتاز این بانک در مشهد مقدس با تاکید بر این مطلب، گفت: برای تحقق اهداف بانک صادرات ایران در سال ٩٧ در حوزه افزایش منابع و تعیین تکلیف عملی مطالبات و برای خروج از زیان دهی و ورود به منطقه سود دهی همگی با هم تلاش خواهیم کرد تا بانک صادرات ایران همیشه در اوج نگه داشته شود. 
وی تأکید کرد: یکی از عوامل موفقیت توجه به قانون است و ما برای موفقیت باید قانون را رعایت و اجرا کنیم و به درستی به آن پایبند باشیم ضمن این که دستورالعمل ها و سیاست های ابلاغی را کاملاً رعایت کنیم. 
صیدی با اشاره به سازو کارهای انتخاب مدیران، گفت: این بانک به منظور ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز دنیا ارتقای توانمندی همکاران و همچنین بهیود شرایط شغلی آنها را بر اساس شاخص‌های شایسته‌سالاری در دستورکار قرار داده و تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.
مدیر عامل بانک صادرات ایران ایجاد همگرایی در بین مدیران عالی و میانی را بسیار ارزشمند عنوان کرد و در این رابطه تصریح کرد: این همایش با رویکرد شناسایی و رفع نقاط ضعف و استفاده از فرصت‌ها، برگزار شد و در این دو روز کارگروه‌های ٤ گانه توانستند دستاوردهای درخشانی را رقم بزنند که نتایج و پیامدهای آنها می تواند در کوتاه مدت و میان مدت نمود بیشتری پیدا کند.
وی حرفه‌ای عمل کردن و تمرکز روی هدف را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: روسای حوزه ها باید در یک مسیر حرکت کنند و به سازمان و سیستم سازمان احترام بگذارند و منافع سازمان را بر منافع شخصی و گروهی ارجح بدانند. 
مدیرعامل افزود: در حوزه آموزش ما نیز آن را جدی گرفته ایم و تداوم آموزش‌های موثر، لازم و سودمند نیز ضروری است.
 دکترحجت‌اله صیدی تعصب، صراحت، صداقت در بیان نظرها و نکات مطرح‌شده همکاران در این همایش را  ارزشمند توصیف کرد و افزود: آینده بانک با توجه به نقش همکاران توانمند تضمین خواهد شد و در این همایش دریچه جدیدی گشوده شد تا به سازمان بزرگ بانک صادرات ایران بیشتر بپردازیم. 
وی با اشاره به شعار مهم و بزرگ بانک صادرات ایران مبنی‌بر «درخدمت مردم بودن»، گفت: این شعار در عین سادگی خیلی پرمحتوا، روان و ساده است و در این راستا کار سختی بر دوش ماست.

منبع:روابط‌عمومی بانک صادرات ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد هم‌افزایی مطلوب برای ورود به سودآوری بانک صادرات ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..