تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی کاروان پاراآسیایی ایران

۷۸۳۲۶۰

۶۸۸ بازدید

کاروان پاراآسیایی ایران در روز پنجم بازی‌های پاراآسیایی اندونزی به 40 مدال طلا رسید که موفق شد رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند.

خبرگزاری فارس: کاروان پاراآسیایی ایران در بازی‌های جاکارتا موفق شد در روز پنجم از مرز 100 مدال عبور کند و 104 مداله شد. تعداد مدال‌های طلای ایران هم به 40 مدال رسید.

کاروان ایران با کسب این تعداد مدال موفق شد حد نصاب جدیدی به خود اختصاص دهد و رکورد جدیدی را نسبت به دوره‌های گذشته از خود بر جا بگذارد.

کسب 24 مدال رنگارنگ در روز پنجم باعث شد کاروان ایران در رده سوم جدول رده‌بندی باقی بماند و حالا این امید وجود دارد که ورزشکاران ایرانی با درخشش در روز ششم مسابقات از کره جنوبی عبور کنند و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کنند. اختلاف مدال طلای ایران با کره‌جنوبی 3 مدال است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی کاروان پاراآسیایی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..