تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پهپادهای جدید نیروی زمینی ارتش چه زمانی رونمایی می‌شوند؟

پهپادهای جدید نیروی زمینی ارتش چه زمانی رونمایی می‌شوند؟

سیاست > نظامی - ایسنا نوشت: فرمانده نیروی زمینی ارتش ز رونمایی از پهپادهای جدید این نیرو تا پایان سال خبر داد.

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان این‌که «امسال پهپادهای جدید این نیرو رونمایی خواهند شد»، اظهار کرد: پهپادهایی که امسال رونمایی می شوند، در لینک‌های پروازی جدیدی به انجام ماموریت خواهند پرداخت‌.

وی پهپادهای ارتش را وسایل دفاعی و نظامی منحصر به فرد دانست و گفت: نیروی زمینی ارتش فناوری تولید و بهره برداری پهپاد را دارد و این فناوری را بومی کرده است.

امیر حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این‌که «هیچ خطری امنیت و آسایش جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند»، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مسئولیت حفظ تمامیت ارضی را بر عهده دارد و ما برای انجام دادن صحیح این ماموریت، حضوری فعال در مرزها داریم.

214214




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پهپادهای جدید نیروی زمینی ارتش چه زمانی رونمایی می‌شوند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..