تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه نزدیک زومیت به گلکسی A9 سامسونگ

نگاه نزدیک زومیت به گلکسی A9، گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ که وجه تمایز اصلی آن با محصولات هم‌رده‌ی دیگر، به دوربین چهارگانه‌ی این گوشی هوشمند باز می‌گردد.

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ ساعاتی پیش طی رویدادی که در مالزی برگزار شد، محصول دیگری را به‌خانواده‌ی Galaxy A اضافه کرد؛ نسل جدید گلکسی A9‌ که قرار است جایگزینی برای نسخه‌ی ۲۰۱۶ آن باشد، عنوان نخستین گوشی هوشمندی را یدک می‌کشد که از دوربین چهارگانه بهره می‌برد. کره‌ای‌ها با کهکشانی جدید خود سعی دارند تا با ارائه‌ی تجربه‌ی عکاسی متفاوت، نظر کاربران علاقه‌مند به عکاسی با موبایل را به میان‌رده‌ی جدیدشان جلب کنند. در ادامه‌ می‌توانید تجربه‌ی ابتدایی نماینده‌ی زومیت در رویداد سامسونگ را از گلکسی ای ۹ مطالعه کنید.

گلکسی ای 9 / Galaxy A9

دوربین چهارگانه‌ی Galaxy A9‌ در گوشه‌ی سمت چپ پنل پشتی به‌صورت افقی قرار دارد و بیش از هر المان دیگری در نمای عقب محصول خودنمایی می‌کند، توجه داشته باشید که دوربین اصلی ساختار جمع‌وجوری دارد و برخلاف محصولاتی همچون آیفون XS یا پی ۲۰ پرو، برآمدگی آن چندان ضخیم نیست.

گلکسی ای 9 / Galaxy A9

در سال ۲۰۱۸ به‌سختی می‌توان محصول شاخصی را با بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی یافت؛ چرا که اکنون عموم گوشی‌های هوشمند ساختاری با ترکیب شیشه و فلز دارند، این موضوع در مورد گلکسی ای ۹ نیز صدق می‌کند و کالبد این گوشی شامل دو پنل شیشه‌ی سه‌بعدی و فریمی فلزی با رنگ یکسان است که به‌لطف فُرم انحنادارشان به‌خوبی با یکدیگر پیوند خورده‌اند و لذت استفاده از گوشی را دوچندان کرده‌اند. کهکشانی جدید سامسونگ در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی روانه‌ی بازار خواهد شد که از بین آن‌ها، عمق و شدت دو رنگ آخر، با گرادیان زیبایی از بالای گوشی به پایین آن، افزایش پیدا می‌کند. خاطرنشان می‌کنیم که گلکسی ای ۹ به‌خاطر ماهیت شیشه‌ای و براق خود، به جذب لک و اثر انگشت مستعد است.

گلکسی ای 9 / Galaxy A9

دوربین اصلی Galaxy A9 از چهار سنسور مختلف برای کاربری‌های گوناگون استفاده می‌کند؛ سنسور اصلی رزولوشنی معادل ۲۴ مگاپیکسل داشته و در پسِ لنزی با دیافراگم F1.7 و قابلیت فوکوس خودکار قرار دارد، سنسور دوم ۱۰ مگاپیکسلی است و آن را لنزی با دیافراگم F2.4، فوکوس خودکار و قابلیت زوم اپتیکال دو برابری همراهی می‌کند. سنسور سوم با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی در پسِ لنزی با زاویه‌ی دید عریض ۱۲۰ درجه و دیافراگم F2.4 قرار دارد، در نهایت سنسور چهارم که برای تشخیص عمق به‌کار می‌رود، ۵ مگاپیکسلی بوده و همراه لنزی با F2.2 است.

گلکسی ای 9 / Galaxy A9

رابط کاربری دوربین شباهت بسیاری به نرم‌افزار دوربین گلکسی نوت ۹ دارد و همانند آن از هوش مصنوعی برای تشخیص سوژه و تنظیم پارامترهای عکاسی بسته به نوع سوژه استفاده می‌کند. کره‌ای‌ها علاقه‌مندان ثبت عکس‌های سلفی را نیز فراموش نکرده‌اند و برای تضمین جزئیات و کیفیت عکس‌ها سلفی، محصول جدید خود را به یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی با لنز F2.0 مجهز کرده‌اند. اگرچه اکنون نمی‌توان قضاوتی درباره‌ی کیفیت‌ عکس‌های ثبت‌شده داشت، اما ما از تجربه‌ی ابتدایی خود با دوربین Galaxy A9 رضایت داشتیم.

گلکسی ای 9 / Galaxy A9

عضو جدید خانواده‌ی گلکسی A از نمایشگری ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۲۲۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و پنل Super AMOLED بهره می‌برد. قلب تپنده‌ی گلکسی A9، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۶۰ است و این پردازنده‌ را ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل ارتقاء تا سقف ۵۱۲ گیگابایت همراهی می‌کند. انرژی مورد نیز محصول جدید سامسونگ را نیز باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن تأمین می‌کند؛ بنابراین با توجه به وضوح +FHD نمایشگر و پردازنده‌ی کم‌مصرف گوشی، می‌توان شارژدهی مناسبی را برای آن متصور بود. گلکسی A9 در تجربه‌ی کوتاه ما، عملکرد سریع و روانی را از خود به نمایش گذاشت.

گلکسی ای 9 / Galaxy A9

یکی از ویژگی‌های ناامیدکننده‌ی گلکسی ای ۹، استفاده‌ی آن از اندروید ۸.۰ اوریو به‌عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض است؛ در حالی که از انتشار اندروید ۹.۰ پای مدتی می‌گذرد. محصول جدید کره‌ای‌ها ابعادی معادل ۷.۸ × ۷۷ × ۱۶۲.۵ میلی‌متری و وزن ۱۸۳ گرمی دارد؛ بنابراین استفاده از آن با یک دست برای کاربرانی با دستان کوچک، کمی چالش‌برانگیز خواهد بود.

گلکسی ای 9 / Galaxy A9

 نظر شما درباره‌ی Galaxy A9‌ چیست؟ آیا دوربین چهارگانه‌ی آن، نظر شما را به‌خود جلب کرد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه نزدیک زومیت به گلکسی A9 سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..