تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعلیق مدیر و مربی بهداشت مدرسه سمای قزوین/ دانش‌آموزان برای حفظ سلامتی واکسینه می‌شوند

در پی ورود فردی ناشناس به مدرسه برای تست قند خون صورت گرفت؛

تعلیق مدیر و مربی بهداشت مدرسه سمای قزوین/ دانش‌آموزان برای حفظ سلامتی واکسینه می‌شوندحسین بی نیاز مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ماجرای ورود فردی ناشناس به مدرسه برای آزمایش قند خون از دانش‌آموزان در یکی از مدارس سمای قزوین اظهار کرد: دانش‌آموزی 17 ساله که جزء جمعیت هلال احمر بوده است بنابر ماجراجویی و با هدف کمک به دانش‌آموزان وارد مدرسه‌ای شده است تا از دانش‌آموزان این مدرسه تست قند خون بگیرد.

وی ادامه داد: این فرد بنابر اظهارات خود صرفا به دلیل ماجراجویی به این اقدام دست زده است اما باید مدیر و مربی بهداشت این فرد را کنترل می‌کردند.

بازداشت مدیر و مربی بهداشت مدرسه سما قزوین

بی نیاز از بازداشت مدیر و مربی بهداشت مدرسه خبر داد و گفت: این افراد باید معرفی نامه شخصی را که به عنوان نماینده هلال احمر وارد شده است استعلام می‌گرفتند اما این کار را نکردند و فرد خاطی هم با جعل معرفی‌نامه وارد مدرسه شده است با توجه به این شرایط مدیر و مربی بهداشت تعلیق هستند تا تصمیم‌گیری نهایی در مورد آن‌ها در آموزش و پرورش انجام شود.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مرکز بهداشت دانش‌آموزان هیچ مشکلی ندارند و در سلامت کامل به سر می‌برند اما با وجود این آن‌ها واکسینه می‌شوند تا هیچگونه خطری سلامت آنها را  تهدید نکند.

وی با بیان اینکه مدیر در انجام وظیفه خود نسبت به این موضوع کوتاهی داشته است، اظهار کرد: با وجود این شرایط خانواده‌ها نباید نگران باشند چرا که خوشبختانه هیچ خطری سلامت دانش‌آموزان را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعلیق مدیر و مربی بهداشت مدرسه سمای قزوین/ دانش‌آموزان برای حفظ سلامتی واکسینه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..