تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش دشمن برای تغییر رویکرد معلم از فرهنگی به سیاسی ضد انقلاب/ تمرکز رسانه‌های بیگانه بر فرهنگیان/ تغییر روز معلم به یک روز جهانی از مصادیق غرب گرایانه است

رسانه‌های بیگانه بر فرهنگیان متمرکز شده‌اند/ ۸۶ درصد ایرانی‌ها از آمریکا متنفر هستندفرشیدی گفت: باید مسائل فرهنگ و آموزش و پرورش را رصد کنیم چرا که اکنون رسانه‌های بیگانه روی فرهنگیان متمرکز شده‌اند. به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه هم انديشی دبيران دفتر کانون استان‌های کشور با حضور محمود فرشیدی وزیر اسبق آموزش و پرورش، سید حسین نقوی حسینی و جمعی از نمایندگان کانون استانی صبح امروز در دفتر مرکزی کانون برگزار شد.

در این مراسم فرشیدی اظهار کرد: فلسفه تشکیل این کانون احساس انگیزه و ایفای وظیفه امر به معروف و نهی از است تا سربازان فرهنگی ولایت باشیم.

۸۶ درصد ایرانی‌ها از آمریکا متنفر هستند وی درباره تاثیر آمریکا در جوامع مختلف با اشاره به اینکه موسسه نظرسنجی اعلام کرده است نفرت مردم منطقه از آمریکا بین ۶۵ تا ۹۶ درصد است، گفت: در ایران میزان نفرت از آمریکا ۸۶، در عربستان ۶۵ درصد و در ترکیه ۹۹ درصد است.

فرشیدی با اشاره به موضوع فرهنگی در کشور تصریح کرد: باید مسائل فرهنگ و آموزش و پرورش را رصد کنیم چراکه اکنون رسانه‌های بیگانه مثل صدای آمریکا، رادیو زمانه و بی بی سی روی فرهنگیان متمرکز شدند اما به حمدالله همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تا به حال بیشترین مقاومت را فرهنگیان داشتند.

دبیرکل کانون تربیت اسلامی تصریح کرد: این رسانه‌ها از سردمداران تشکل‌های غیرقانونی به عنوان چهره تجلیل کنند و شاهد هستیم از کسانی که سابقه زندان داشتند و رده بالایی هم در آموزش و پرورش نداشتند، تجلیل شد.

فرشیدی اظهار کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا هویت و رویکرد معلم از فرهنگی بودن به سیاسی ضد انقلاب تبدیل شود و به مقابله با نظام بپردازند همچنین روحیه یاس را در آنها تقویت می‌کنند و چهل سالگی بالندگی نظام اسلامی که مدیون جامعه فرهنگیان است، نادیده می‌گیرند.

وی افزود: هدف این افراد حل مشکلات معلم نیست اگر بود که خواستار مواخذه متخلفان چپاول گران ۱۴ هزار میلیارد تومان از صندوق ذخیره فرهنگیان می شدند.   

جای پای نفوذ بیگانگان را در آموزش و پرورش می‌بینیم دبیرکل کانون تربیت اسلامی با اشاره به اینکه جا پای نفوذ بیگانگان در ایران وجود دارد، گفت: رد پای ۲۰۳۰ یا پیشاهنگی را می‌بینیم همچنین اخیرا زیرنظام تربیت معلم در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شده و پیش بینی کردند که دانشگاه فرهنگیان میز یونسکو داشته باشد؛ در واقع می خواهند الگوی دشمن و غرب را در آموزش و پرورش راه اندازی شود.

فرشیدی ادامه داد: تغییر روز معلم به روز جهانی معلم از دیگر مصادیق غرب گرایانه است و وقتی روز معلم با یاد استاد شهید مطهری باشد، رویکردی حاکم است و وقتی روز جهانی معلم باشد، همبستگی با دنیای غرب و استکبار را نشان می دهد.

انتقاد نشریه آموزش و پرورش از سند تحول بنیادین وی بیان کرد: طرح گفتمان دموکراسی به جای گفتمان اسلامی در مدارس برپاست همچنین در موضوع با نشاط سازی مدارس که توسط وزیر آموزش و پرورش مطرح شده است، معتقدند در چارچوب اسناد بالادستی، مدرسه با نشاط قابل اجرا نیست و اگر مدرسه با نشاط می‌خواهیم باید در پوشش دانش‌آموزان و معلمان تغییراتی ایجاد شود.

فرشیدی تصریح کرد:  از دیگر فعالیت رسانه‌های بیگانه، مخالفت با سند تحول است و می‌گویند این سند غیر قابل اجراست و در حالی که وزیر آموزش و پرورش گفته است سند تحول روی میز است اما نشریه نگاه (نشریه آموزش و پرورش) مقاله تندی درباره سند تحول نوشته است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش دشمن برای تغییر رویکرد معلم از فرهنگی به سیاسی ضد انقلاب/ تمرکز رسانه‌های بیگانه بر فرهنگیان/ تغییر روز معلم به یک روز جهانی از مصادیق غرب گرایانه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..