تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی هوشمند Mi Mix 3 شرکت شیائومی هفته آینده رونمایی خواهد شد +عکس

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 2018 یکی از موفق‌ترین سال‌ها در زمینه عرضه گوشی‌های هوشمند بود و تمامی شرکت‌های تولیدکننده تقریباً حرفی برای گفتن داشتند و محصولات خود را طوری رونمایی و عرضه کردند تا بتوانند رقبای خود را در بازار فروش کنار بزنند.

در حالی که شاهد عرضه گوشی‌های هوشمند زیادی در سال 2018 بودیم،  شرکت شیائومی نیز از این روند عقب نماند و سری Mi 8 را با 4 نسخه مختلف عرضه کرد و البته به گفته مدیرعامل این شرکت توانست رکورد فروش خود در تاریخ را نیز جابه‌جا کند.

در چنین شرایطی مسئولان شیائومی اواسط تابستان اعلام کردند که در تدارک رونمایی و عرضه گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی Mi Mix 3 برای ماه سپتامبر 2018 هستند اما با نزدیکی به ماه سپتامبر مشخص شد که شیائومی هنوز آمادگی لازم برای رونمایی محصول پرسروصدای خود را کسب نکرده و به همین دلیل تاریخ رونمایی Mi Mix 3 از 15 سپتامبر به 15 اکتبر منتقل شد.

گفتنی است؛ طراحی گوشی هوشمند Mi Mix 3 شرکت شیائومی به دلیل تجهیز به صفحه نمایش منحنی بسیار شبیه به گلکسی نوت 8 است و از نمایشگر تمام صفحه بهره می‌برد. یکی دیگر از ویژگی های Mi Mix 3 نیز قابلیت پشتیبانی از نسل جدید اینترنت هوشمند یعنی اینترنت 5G است.

منبع اصلی معرفی تاریخ 15 اکتبر به عنوان تاریخ رونمایی از گوشی Mi Mix 3 تصاویر تبلیغاتی است که از این گوشی منتشر شده و اگرچه صاحب‌نظران امکان غیرواقعی بودن آن را نیز می‌دهند اما به هرحال با توجه به تاخیر دو ماهه در عرضه پرچمدار جدید شیائمی، تاریخ 15 اکتبر برای رونمایی از این محصول چندان نیز دور از ذهن نیست.

در ادامه می‌توانید تصاویری که تاریخ رونمایی از گوشی Mi Mix 3 را 15 اکتبر معرفی می‌کنند را مشاهده کنید:

فناوری

فناوری

بیشتر بخوانید: تاریخ پایان پیش‌فروش گوشی OnePlus 6T در فروشگاه آمازن لو رفت +تصویر

انتهای پیام/

رونمایی گوشی هوشمند Mi Mix 3 شرکت شیائومی بسیار نزدیک است +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی هوشمند Mi Mix 3 شرکت شیائومی هفته آینده رونمایی خواهد شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..