تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک عراقچی برای تصاحب هر سه عنوان قهرمانی بانوان نابینای کشورمان در جاکارتا

تبریک عراقچی در خصوص قهرمانی بانوان نابینا و کم‌بینا رشته شطرنج +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته مسابقات قهرمانی شطرنج پاراآسیایی در جاکارتا برگزار شد و در پایان مسابقات بانوان نابینا و کم‌بینای کشورمان موفق شدند سه جایگاه اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دهند.

در پایان این مسابقه و زمانی که نوبت به توزیع مدال‌ها شد، شرایطی بسیار غرورانگیز رخ داد و سه پرچم جمهوری اسلامی ایران در سالن بالا رفت.

در همین رابطه سیدعباس عراقچی معاون امور سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان پستی در اینستاگرا خود منتشر کرد و به بانوان قهرمان شطرنج تبریک گفت. در ادامه متن و تصویر ارسالی عراقچی را مشاهده می‌کنید:

" این عکس کم نظیراست: مراسم امروز توزیع مدال در رشته شطرنج نابینایان و کم‌بینایان بانوان در پاراآسیایی جاکارتا. تبریک به بانوان نابینا و کم‌بینای کشورمان. "

تبریک عراقچی در خصوص قهرمانی بانوان نابینا و کم‌بینا رشته شطرنج +تصویر

بیشتر بخوانید: شام خوردن دو چهره مخالف سیاسی در یک ظرف! +عکس

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی عراقچی درباره قهرمانی شطرنج بانوان نابینا و کم‌بینا کشورمان +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک عراقچی برای تصاحب هر سه عنوان قهرمانی بانوان نابینای کشورمان در جاکارتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..