تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقاشی عجیب رامبد جوان از اشکان خطیبی

۷۸۳۱۷۸

۳۰۲ بازدید

نقاشی دیجیتالی رامبد جوان از اشکان خطیبی را که به مناسبت تولد او منتشر کرده است را ببینید. جوان این نقاشی را 10 سال پیش از خطیبی کشیده بود.

برترین ها: نقاشی دیجیتالی رامبد جوان از اشکان خطیبی را که به مناسبت تولد او منتشر کرده است را ببینید. جوان این نقاشی را 10 سال پیش از خطیبی کشیده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامبد جوان به مناسبت تولد اشکان خطیبی، طرحی که از او کشیده بود را منتشر کرد و نوشت: «رفيق عزيز و قديمى تولدت مبارك، هميشه همين طور پرانرژى و موفق باشى. اين نقاشى ديجيتال رو دقيقا ده سال پيش از اشكان كشيدم.»

نقاشی عجیب رامبد جوان از اشکان خطیبی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقاشی عجیب رامبد جوان از اشکان خطیبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..