تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجمن کارتن و کاریکاتور کردستان آغاز به کار کرد

دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی کتاب

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نخستین انجمن کارتن و کاریکاتور کردستان صبح امروز در دومین روز از فعالیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سنندج آغاز به کار کرد.
یکی از پیشکسوتان عرصه هنر کاریکاتور در سنندج در مراسم آغاز به کار فعالیت این انجمن، اظهار کرد: کردستان در بحث هنر کاریکاتور و بسیاری دیگر از شاخه‌های هنر دارای جایگاه و ظرفیت خاصی است که باید با بها دادن به آن زمینه رشد این توانایی‌ها را فراهم کرد.
بهزاد تارا تصریح کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر به واسطه حضور مدیران و مسوولان فرهنگی در بدنه دستگاه‌های متولی حوزه هنر و فرهنگ شاهد توجه و نگاه ویژه‌ای به این حوزه بوده‌ایم.
وی گفت: حوزه هنری کردستان با مدیریت امین مرادی نقش مهمی در رونق و حمایت از هنر در این استان داشته است.
وی افزود: زحمات رئیس حوزه هنری و مدیرکل ارشاد استان کردستان میدان خوبی را برای فعالیت‌های حوزه هنر کاریکاتور و موسیقی ایجاد کرده‌اند که امیدواریم این حمایت‌ها با جدیت هرچه تمام استمرار پیدا کند.
این پیشکسوت حوزه هنر کاریکاتور ایجاد انجمن‌ها در رشته‌های مختلف هنری را بستری برای رونق بیشتر فعالیت‌های هنری دانست و گفت: ایجاد چنین انجمن‌هایی باعث می‌شود که این هنرها رشد پیدا کند، معتقدیم  تا زمانی که حمایت نباشد نمی‌تواند امیدی به توسعه و رشد و نمو یک هنر داشت.
تارا خاطرنشان کرد: در کردستان ظرفیت‌های قوی وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد.
وی افزود: دستان توانا و فکرهای قوی در بین جوانان فعال در حوزه کاریکاتور وجود دارد که اگر حمایت نشود به حاشیه خواهد رفت.
این پیشکسوت حوزه هنر کاریکاتور اضافه کرد: امیدواریم این حمایت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد توسعه و رونق هرچه بیشتر این هنرها در سطح استان باشیم.
گفتنی است؛ همزمان با این افتتاحیه ورک شاپ کتاب کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب در سنندج برگزار شد.
انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجمن کارتن و کاریکاتور کردستان آغاز به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..