تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس مصمم به رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است

ساعت: 14:01 منتشر شده در مورخ: 1397/07/19 شناسه خبر: 1417614

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس‏ شورای اسلامی گفت: مجلس مصمم به رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به رد لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شورای نگهبان اظهار کرد: با رد این لایحه در شورای نگهبان، مجلس در خصوص آن مصمم به رفع ایرادات است.

وی با بیان اینکه اگر ایرادات قابل اصلاح باشد، آنها را اصلاح خواهیم کرد، افزود: اگر ایرادات قابل اصلاح نباشد، مجلس این لایحه را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع خواهد داد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظر مجلس توسعه مناطق ویژه اقتصادی است، خاطرنشان کرد: هیچ نگرانی درخصوص رد این لایحه از طرف شورای نگهبان نیست چرا که مجلس در این خصوص مصمم به رفع ایرادات در صورت امکان است و اگر قابل اصلاح نباشد به مجمع خواهد رفت.

وی با بیان اینکه این لایحه بعد از برگشت به کمیسیون‌ها نیامده است، عنوان کرد: طی روزهای آینده تکلیف این موضوع مشخص خواهد شد.

احمدی در خصوص جلسه‌ای که کمیسیون صنایع با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی داشت نیز گفت: در کمیسیون صنایع سوالاتی از وزیر راه و شهرسازی در خصوص صنعت کشتی سازی شده بود که وی برای پاسخ به سوالات در کمیسیون حاضر شد.

وی بیان کرد: سوالاتی هم در خصوص تجهیز ناوگان هوایی و قراردادهای منعقد شده قبل از برجام مطرح شد که وزیر راه و شهرسازی عنوان داشتند که هیچ یک از این قراردادها کنسل نشده و در حالت فریز هستند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه در این جلسه به برخی مشکلات ارتباطات مالی در زمینه صنعت حمل و نقل اشاره شد، اظهار کرد: بنده نظر خود وزیر راه و شهرسازی را در خصوص تفکیک وزارت راه و شهرسازی پرسیدم که نظر ایشان بر تفکیک این دو بود.

وی با بیان اینکه حوزه حمل و نقل و راه یک وزارتخانه جدا را می‌طلبد، افزود: نظر وزیر راه و شهرسازی این بود که وزارتخانه‌ای با عنوان شهرسازی و شهردای‌ها تشکیل شود که در این صورت بخش عمرانی نیز از بخش وزارت کشور جدا می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس مصمم به رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..