تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فقر ریشه بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی است/ خودکفایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد باید جدی گرفته شود

ساعت: 14:01 منتشر شده در مورخ: 1397/07/19 شناسه خبر: 1417609

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اهمیت خودکفایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گفت: خودکفایی خانواد‌ه‌های تحت پوشش کمیته امداد باید جدی گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت الاسلام صادقی نیارکی در دیدار با مدیرکل  کمیته امداد استان زنجان با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمود: «مَنْ أَصْبَحَ ولم یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ» آن‌که صبح کند و دغدغه مسلمانان را نداشته باشدمسلمان نیست، گفت:در آموزه های دین مبین اسلام سفارش زیادی در رسیدگی به محرومین آمده است  ووظیفه همه ماست  که به محرومین رسیدگی کنیم .

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان زنجان  با وجود مدیری جهادی ، انقلابی ،با انگیزه وپر انرژی گامهای بسیار خوبی  در زمینه های مختلف خدمات رسانی برداشته است افزود: کمیته امداد هماهنگ کننده بین نیازمندان و خیرین مردم وجامعه است و وظیفه همگانی است که به محرومین وایتام تحت حمایت امداد کمک و رسیدگی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه در دین مبین اسلام رسیدگی به نیازمندان  واکرام ایتام وتکریم سالمندان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهار کرد:  برای پاک سازی اجتماع از هر گونه آسیب، همه باید تلاش کنند و رسیدگی به وضعیت ضعیفان جامعه و به ویژه یتیمان، به همین منظور است و حوزه قضایی استان آمادگی کامل دارد در همه  زمینه ها یاریگر نیازمندان ومحرومین باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی ریشه در فقر دارد و باید از تمام پتانسیل های موجود در راستای ایجاد اشتغال و به خودکفائی رساندن خانواده های تحت حمایت استفاده کرد.

بالاترین سرمایه کمیته امداد، اعتماد مردم است

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در این دیدار اعتماد مردم به این نهاد مقدس را بالاترین سرمایه امداد عنوان کرد و گفت: مهمترین هدف کمیته امداد جلب اعتماد مردم است و اگر این مساله بدرستی انجام شود  کمیته امداد بالاترین سرمایه را دارد و ما با شفاف سازی و گزارش عملکرد خود زمینه این اعتماد را فراهم می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال 3هزار و 142دانش آموز به لطف خدا و دستان مهربان و خیر اندیش نیکوکاران استان، با کیف و کفش و البسه و لوازم‌التحریر مناسب راهی مدرسه شدند، افزود: اعتماد مردم و خیران  به کمیته امداد موجب جاری شدن لبخند بر لبان دانش آموزان نیازمند  و تامین آبرومندانه ملزومات تحصیلی شد.

مدیر‌کل کمیته امداد ریشه برخی از آسیب‌ها، و ناهنجاریها را در فقر دانست و افزود: فقر زمینه را برای بروز و ظهور دیگر مشکلات  اجتماعی فراهم می‌آورد وکمیته امداد با ایجاداشتغال و فرصتهای شغلی گام مهمی در رفع بیکاری خانواده های تحت حمایت  برداشته است .

صفری گفت‌: مردم نیکوکار وخیر استان زنجان در همه برنامه های اجرایی  این نهاد مشارکت فعال دارند بطوریکه استان زنجان در کمک به ایتام  وجمع آوری زکات  جزء استانهای برتر کشور می باشد واین دلیل متقن  اعتماد مردم به کمیته امداد امام خمینی (ره) است .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فقر ریشه بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی است/ خودکفایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد باید جدی گرفته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..