تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تصویری/ گرامیداشت سالروز ورود رهبری به خراسان شمالی

ساعت: 14:28 منتشر شده در مورخ: 1397/07/19 شناسه خبر: 1417595

نوزدهم مهر ماه سال 91 بود که سرانجام آرزوی چندین ساله مردم خراسان شمالی برآورده و خاک این خطه از ایران اسلامی به قدوم مبارک مقام معظم رهبری متبرک شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، به مناسبت سالروز ورود رهبر انقلاب به استان در حرکتی نمادین مراسم استقبال از مقام معظم رهبری ساعت 8 و 30 امروز پنج شنبه  19 مهرماه از فرودگاه بجنورد تا میدان بازرگانی بجنورد برگزار شد و همچنین آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در محل مصلی امام خمینی (ره) سخنرانی کردند.

 

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تصویری/ گرامیداشت سالروز ورود رهبری به خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..