تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ویژه دانشگاه آزاد برای توسعه هوشمند منطقه‌ای/ فقدان دانش در تاسیس کارخانه‌ها عامل تعطیلی صنایع است

طهرانچی گفت: کارخانه ایجاد کردیم اما جریان دانش آن را پشتیبانی نکردیم؛ این عامل تعطیلی صنایع است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی که به منظور حضور و سخنرانی در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به استان اصفهان و شهرستان کاشان سفر کرده، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار و گفت و گو کرد. دانشگاه آزاد متصل به ولایت است

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است، گفت: این دانشگاه در دوره جدید متصل به ولایت است و وظیفه داریم پاسدار ارزش هایی باشیم که مقام معظم رهبری برای کشور در نظر دارند.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: زمانی که به دانشگاه آزاد اسلامی آمدم، متوجه تأثیر اجتماعی بالایی که این دانشگاه در شهرها دارد، شدم. دانشگاه آزاد اسلامی با فرایندی که داشته در خدمت توسعه شهرها بوده است و از آنجایی که تحصیل در این دانشگاه براساس نظام آموزش رایگان نیست، جوانانی که وارد آن شدند، برای آینده شغلی و تحصیلی خود برنامه داشته اند که این موضوع یکی دیگر از تفاوت های دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه های دولتی است.

 کارخانه می‌سازیم اما جریان دانشی آن را پشتیبانی نمی‌کنیم

استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه هوشمند منطقه ای خوب عمل کرده است، خاطرنشان کرد: تصمیم داریم به صورت ویژه به موضوع توسعه هوشمند منطقه ای بپردازیم. به عنوان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان باید در حوزه صنعت فرش، گردشگری و مطالعات فرهنگی آن و معماری فضای کویر که از موضوعات ویژه این شهرستان است، به صورت تخصصی ورود کند.

وی با انتقاد از تعطیلی برخی از صنایع در کشور، تصریح کرد: سابقه نساجی و حریربافی در مازندران دیرینه است، اما متأسفانه این صنایع منفعل و جای خود را به واردات از کشورهای ترکیه و چین داده که علت آن این است که در کشور کارخانه ایجاد کردیم، اما جریان دانش آن را پشتیبانی نکردیم. دانشگاه آزاد اسلامی سعی دارد به عنوان موتور و پشتیبان صنعت، دانش و فناوری مورد نیاز صنایع را تأمین کند.

باید منویات مقام معظم رهبری را در دانشگاه پیاده سازی کنیم 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرچمدار منحصر به فرد در همه حوزه ها هستند، خاطر نشان کرد: بیانات و تدابیر ایشان در حوزه آموزش عالی منحصر به فرد است و تلاش داریم بتوانیم منویات ایشان را در دانشگاه پیاده سازی کنیم تا منجر به پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی و آموزش عالی کشور شود.

طهرانچی با اشاره به پیشنهاد آیت الله نمازی مبنی بر تبدیل منویات مقام معظم رهبری درباره دانشگاه ها و نظام آموزش کشور به قانون، گفت: درباره بخشی که مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی می شود، خارج از قوانین و ساختار، منویات و تدابیر مقام معظم رهبری را در دانشگاه آزاد اسلامی اجرایی می کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ویژه دانشگاه آزاد برای توسعه هوشمند منطقه‌ای/ فقدان دانش در تاسیس کارخانه‌ها عامل تعطیلی صنایع است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..