تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا 3.1 پلاس با دوربین دوگانه، نمایشگر ۶ اینچ و پردازنده هلیو P22 مدیاتک معرفی شد

نوکیا ۳.۱ پلاس، نام جدیدترین گوشی فنلاندی‌ها است که ضمن بهره‌گیری از نمایشگر ۶ اینچی، برای پردازش تسک‌ها از هلیو P22 مدیاتک استفاده می‌کند.

نوکیا ۳.۱ پلاس گوشی جدید نوکیا است که به نمایشگر بزرگ ۶ اینچی تجهیز شده، مبتنی بر اندروید وان است و در دسته‌ی گوشی‌های اقتصادی جای می‌گیرد. Nokia 3.1 Plus نسبت به مدل معمولی تفاوت‌های قابل‌توجهی به‌خود دیده است؛ از جمله بهره‌گیری از دوربین دوگانه، حسگر اثرانگشت و باتری با ظرفیت بیشتر.

نمایشگر نوکیا ۳.۱ پلاس از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند؛ این یعنی میان‌رده‌ی جدید فنلاندی‌ها نسبت به گوشی‌های نوکیا ۶.۱ پلاس و نوکیا ۵.۱ پلاس، دارای نمایشگر بزرگتری است. در ضمن، نوکیا ۳.۱ پلاس برخلاف دو گوشی دیگر، در قسمت بالایی نمایشگرش ناچ ندارد.

نوکیا 3.1 پلاس / Nokia 3.1 Plus

در پنل پشتی این دستگاه شاهد دوربینی دوگانه شامل یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 (به‌عنوان سنسور اصلی) و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی (برای تشخیص عمق) هستیم؛ بدیهی است که از سنسور دوم به‌منظور ایجاد افکت بوکه روی تصاویر استفاده می‌شود. 

نوکیا ۳.۱ پلاس نخستین گوشی اقتصادی اچ‌ام‌دی گلوبال است که در قسمت پشتی، از سنسور اثر انگشت بهره می‌برد؛ در کنار این‌ها، در قسمت جلویی دستگاه شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی هستیم.

نوکیا در گوشی جدیدش از پردازنده‌ی هلیو P22 مدیاتک استفاده کرده است که نسبت به پردازنده‌ی به‌کاررفته در مدل معمولی نوکیا ۳.۱، سرعت بیشتری دارد. هشت هسته‌ی Cortex-A53 به‌کاررفته در پردازنده‌ی هلیو پی ۲۲، دارای سرعت پردازشی بیشتری نسبت به مدل معمولی هستند و این درحالی است که رم و حافظه‌ی داخلی این دو گوشی مثل هم است. نوکیا ۳.۱ پلاس در دو مدل جداگانه با ۲ گیگابایت رم / ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۳ گیگابایت رم / ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. گفتنی است که کاربران می‌توانند در صورت تمایل با کارت میکرو SD تا سقف ۴۰۰ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی این گوشی را گسترش دهند.

مجددا تاکید می‌کنیم که گوشی هوشمند نوکیا ۳.۱ پلاس به نسخه‌ی اوریو سیستم‌عامل اندروید وان مجهز شده است و مدتی پس از عرضه، این سیستم‌عامل به نسخه‌ی پای به‌روزرسانی خواهد شد. در ضمن، این گوشی ظاهری مات دارد و در سه رنگ آبی، سفید و بالتیک روانه‌ی بازار می‌شود.

نوکیا 3.1 پلاس / Nokia 3.1 Plus

هلیو پی ۲۲ در دسته‌ی تراشه‌های ۱۲ نانومتری قرار می‌گیرد و به‌طرز قابل‌توجهی قدرت بیشتری نسبت به پردازنده‌ی ۲۸ نانومتری موجود در مدل معمولی نوکیا ۳.۱ دارد. گوشی جدید نوکیا دارای یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند با یک‌بار شارژ، تا دو روز دوام بیاورد. نوکیا ۳.۱ پلاس در کنار تمامی این موارد، به پورت میکرو USB تجهیز شده است.

گوشی جدید نوکیا هم‌اکنون با قیمت ۱۵۵ دلار در بازار هند قابل‌تهیه است. شما می‌توانید مشخصات کامل این گوشی را در جدول زیر مشاهده کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا 3.1 پلاس با دوربین دوگانه، نمایشگر ۶ اینچ و پردازنده هلیو P22 مدیاتک معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..