تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقایسه گلکسی A9 با دیگر میانرده های سری A و نسل گذشته

سامسونگ از جدیدترین عضو خانواده‌ی A با نام گلکسی A9 رونمایی کرد. این گوشی ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که آن را نسبت به سایر اعضای این سری متمایز می‌کند.

جدیدترین محصول سری A سامسونگ لحظاتی پیش معرفی شد و توانست لقب اولین گوشی با چهار لنز را به خود اختصاص دهد. در حالی که سری گلکسی A را همواره با عناوینی چون سری میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه می‌شناختیم، اما ظاهرا A9 در مشخصات از بسیاری پرچمدارها پیشی گرفته است. وجود دو سنسور ۲۴ مگاپیکسلی با لنز استاندراد، یکی در پشت و یکی در جلو، لنزهای فوق‌عریض، تله‌فوتو و تشخیص عمق تصویر در یک گوشی تاکنون در هیچ‌یک از اعضای سری A وجود نداشته است. شما در ادامه می‌توانید مشخصات سنسور و لنزهای این گوشی را مشاهده کنید:

۲۴ مگاپیکسل، فوکوس خودکار، f/1.7 ۱۰ مگاپیکسل، لنز تله‌فوتوو، زوم دوبرابر اپتیکال، فوکوس خودکار، f/2.4 ۸ مگاپیکسل، لنز واید، ۱۲۰ درجه، f/2.4 ۵ مگاپیکسل، تشخیص عمق، f/2.2

سامسونگ در A7،A6 و A8 و حتی A8 پلاس از دوربین تکی استفاده کرد و دوربین دوگانه را به جلوی گوشی و برای گرفتن پرتره محدود کرد. اما ظاهرا ترند شدن استفاده از دوربین‌های چندگانه، سامسونگ را بر آن داشته است که تعداد دوربین‌های پشت را تا چهار عدد افزایش دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

ترند دیگر فرم فکتور گوشی‌های ۲۰۱۸ است که ابتدا به A8 و حالا به A9 اضافه شده؛ فرم فکتوری که در آن صفحه نمایش کشیده شده و حاشیه‌ی دور آن کاهش می‌یابد. به همین سبب نمایشگر A9 اندازه‌ای برابر با ۶.۳ اینچ دارد که بزرگتر از تمامی گوشی‌های سری A است که تاکنون شاهد بوده‌ایم. البته سامسونگ به فکر مصرف باتری نیز بوده است؛ نزدیک‌ترین ظرفیت به باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری A9 در A7 با ۳۶۰۰ میلی‌آمپر دیده می‌شود و سایر گوشی‌های این سری همگی ظرفیت کمتری دارند. شایان ذکر است که وزن A9 از A7 کمتر است؛ به‌طوری که A9 وزن ۱۸۳ گرمی دارد و وزن A7 نیز معادل ۱۸۶ گرم است. همچنین A8 پلاس ۶ اینچی با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ۱۹۱ گرم وزن دارد گه به‌معنی سنگین‌تر بودن آن نسبت به عضو جدی این خانواده است. 

دیگر مشخصه‌ی یکتای A9 که به نوعی انقلابی به حساب می‌آید و پیش از این در سری A سابقه نداشته، ظرفیت رم و حافظه‌ی این دستگاه است. A9 در دو نسخه‌ی ۱۲۸/۶ و ۲۵۶/۸ گیگابایتی عرضه می‌شود؛ این در حالی است که نسل پیشین این گوشی یعنی A8 پلاس در بالاترین نسخه ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. در مجموع باید A9 را محصولی میان‌رده با مشخصات یک پرچمدار دانست که توجه کاربران زیادی، مخصوصا علاقه‌مندان به عکاسی را به خود جلب می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقایسه گلکسی A9 با دیگر میانرده های سری A و نسل گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..