تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی A9 جدید سامسونگ در  برابر رقبا

سامسونگ دقایقی پیش، نسخه‌ی سال 2018 گلکسی A9 را با دوربین چهارگانه معرفی کرد؛ در این مطلب به مقایسه‌ی مشخصات فنی این گوشی با رقبایش می‌پردازیم.

سامسونگ جدید‌ترین عضو و البته قوی‌ترین محصول سری A در سال ۲۰۱۸ را دقایقی پیش رونمایی کرد. A9 اولین گوشی جهان با دوربین چهارگانه به شمار می‌رود؛ استفاده از چنین چینش دوربینی، تمرکز گوشی روی عکاسی و ارائه‌ی بهترین تجربه در این زمینه را نشان می‌دهد. استفاده از دوربین چهارگانه در این گوشی، علاوه‌بر زوم دوبرابری، امکان ثبت تصاویر عریض را نیز به کاربر می‌دهد. در دوربین این گوشی از هر سه نوع لنز استاندارد، تله فوتو و واید استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید مشخصات سنسور و لنزهای این گوشی را مشاهده کنید:

۲۴ مگاپیکسل، فوکوس خودکار، f/1.7 ۱۰ مگاپیکسل، لنز تله‌فوتوو، زوم دوبرابر اپتیکال، فوکوس خودکار، f/2.4 ۸ مگاپیکسل، لنز واید، ۱۲۰ درجه، f/2.4 ۵ مگاپیکسل، تشخیص عمق، f/2.2

ای ۹ به‌عنوان بالارده‌ترین گوشی سری A تنها با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه می‌شود و در دو نسخه‌ی ۶ و ۸ گیگابایتی موجود خواهد بود. نمایشگر ۶.۳ اینچی دستگاه نیز طبق انتظار به پنلی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ مجهز شده است. نمایشگرهای گوشی‌های سامسونگ همواره در بین بهترین‌‌های دنیای گوشی‌‌های هوشمند قرار داشتند و سری ای نیز ای قضیه مستثنی نیست. در بین گوشی‌‌های رقیب تنها می ۸ SE و می ۸ پرو به نمایشگرهای AMOLED مجهز شده‌اند و باقی گوشی‌های این رده عموما از نمایشگرهای ال‌سی‌دی بهره می‌برند.

گلکسی ای ۹ همانند دیگر گوشی‌های این رده با اندروید اوریو روانه‌ی بازار شده است. گوشی‌های سری گلکسی A همواره در بین بهترین‌های بازار از نظر باتری بوده‌اند؛ ظرفیت باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از رقبا بیشتر است؛ از این رو با توجه به سابقه‌‌ی این سری می‌توان به شارژدهی خوب دستگاه امیدوار بود. Samsung از تراشه‌ی ۸ هسته‌‌ای اسنپدراگون ۶۶۰ در این میان‌رده استفاده کرده است؛ می ۸ پرو با اسنپدراگون ۸۴۵ در این بین خودنمایی می‌کند. شما در ادامه می‌توانید مقایسه‌ی مشخصات galaxy A9 با Mi 8 SE، Mi 8 Pro، XA 2 Plus، Q8، Honor 10، Nokia 7.1 و Mate 20 Lite را مشاهده کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی A9 جدید سامسونگ در  برابر رقبا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..