تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه وحشتناک زیرگرفته شدن راننده توسط ماشین خودش! +فیلم

لحظه وحشتناک زیرگرفته شدن راننده توسط ماشین خودش! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده، فرار معجزه آسای از مرگ یک راننده روسی را در یکی از خیابان های این کشور به تصویر می کشد. این راننده که بر اثر بی احتیاطی محض یک راننده تریلی به طرز وحشتناکی توسط خودروی خود زیر گرفته شده بود و در معرض خطر مرگ قرار گرفته بود، از این حادثه با خوش‌شانسی جان سالم به در برد.

این راننده 53 ساله که هویتش هنوز مشخص نشده، در حالی که در پشت خودروی خود ایستاده بود ناگهان بر اثر حرکت رو به عقب تریلی و در نتیجه حرکت خودروی متعلق به خودش در وضعیت خطرناکی قرار گرفت.

در ویدئویی که منتشر شده مشاهده می شود که ناگهان در حالی که این راننده در حال باز کردن صندوق عقب خودروی خود است، راننده تریلی بدون توجه به خودروی او به عقب حرکت می‌کند. در این لحظه در نتیجه برخورد تریلی به خودروی سواری، خودروی این مرد به خودش برخورد می کند و او روی زمین می افتد. این راننده  برای لحظاتی در حالی که زیر یکی از چرخ های آن قرار دارد روی زمین کشیده می شود. در ادامه او با خوش‌شانسی از زیر خودرو خارج و از زمین بلند می شود.

بنا به گزارش رسانه های محلی روسیه این راننده که در این حادثه دچار جراحت سطحی در ناحیه سر شده بود، با خوش شانسی از خطر مرگ گریخت. هنوز  علت اقدام عجیب راننده تریلی با وجود آنکه خودروی لادا در پشت آن متوقف شده بود، مشخص نشده است. پلیس محلی روسیه تحقیقات خود را از راننده تریلی آغاز کرده است.

گفتنی است؛ این ویدئو توسط یک دوربین مدار بسته در شهر "ایوانوو" در غرب روسیه تهیه شده است.

انتهای پیام/

بی احتیاطی راننده تریلی، جان راننده سواری را به خطر انداخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه وحشتناک زیرگرفته شدن راننده توسط ماشین خودش! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..