تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزگار تلخ فرشاد احمدزاده در لهستان؛ پشیمان از جدایی!

فرشاد احمدزاده در لهستان شرایط خوبی ندارد و شاید بتوان گفت که او پشیمان ترین بازیکن جدا شده از پرسپولیس است

پشیمانی فرشاد احمدزاده از جدایی

پرسپولیس فصل جاری را خوب شروع کرده و علاوه بر بالانشینی در لیگ برتر، در آسیا هم شرایط مطلوبی دارد. این مسئله ممکن است بیش از پیش بازیکنانی را که از این تیم جدا شدند، تحت فشار روانی قرار بدهد.

طی چند هفته گذشته رسانه‌ها شایعات زیادی در مورد تلاش چند تن از این بازیکنان برای بازگشت به پرسپولیس منتشر کرده‌اند. در این میان عمده نگاه‌ها معطوف به مهدی طارمی بوده است؛ آنقدر که باشگاه پرسپولیس ناچار شد احتمال بازگشت طارمی را تکذیب کند. با این همه به‌نظر می‌رسد پشیمان‌ترین بازیکن جدا شده از پرسپولیس در ابتدای فصل، فرد دیگری باشد؛ فرشاد احمدزاده!

فرشاد در پرسپولیس پیراهن ارزشمند شماره 10 را به تن داشت و آنقدر مورد اعتماد کادرفنی بود که به او لقب «پسر برانکو» را داده بودند. با وجود این، او در کمرکش محرومیت باشگاه از جذب بازیکن، در یکی از غافلگیرکننده‌ترین نقل‌وانتقالات این سالیان فوتبال ایران سر از لیگ نامعتبر لهستان و تیمی به نام شلونسک وروتسلا درآورد!

برخلاف سایر جدا شده‌های پرسپولیس که شاید رفتارشان تا حدی قابل توجیه بود، تصمیم احمدزاده با هیچ منطقی همخوانی نداشت.

مثلا خیلی‌ها عقیده دارند وحید امیری با توجه به سن و سال بالایش ناچار بود راهی فوتبال ترکیه شود و برای آینده‌اش پول دربیاورد. همینطور صادق محرمی جوان هم که هر شب خواب بازی در اروپا را می‌دید، نتوانست به پیشنهاد قهرمان کرواسی پاسخ منفی بدهد. مسلمان را هم که اصلا خود برانکو نخواست.

ماجرای احمدزاده اما خیلی خیلی عجیب بود. او به یک لیگ مهجور رفت و همانجا هم تیمی را انتخاب کرد که مدعی نیست. شلونسک هم‌اکنون با کسب 12امتیاز از 11بازی روی پله یازدهم لیگ 16تیمی لهستان قرار دارد. از همه بدتر اینکه فرشاد اخیرا در همین تیم هم فیکس نیست.

او مدتی نیمکت‌نشین بود و در توضیح این اتفاق گفته بود: «مصدوم بودم و تازه خوب شدم؛ به‌زودی فیکس می‌شوم.» اما این نیمکت‌نشینی تداوم داشته و او در مسابقه این هفته تیمش هم فقط 8دقیقه بازی کرده است. شاید حالا احمدزاده بیش از هر زمان دیگری موقع خواب از خودش می‌پرسد: «من، پرسپولیس، لهستان...» و البته جوابی هم پیدا نمی‌کند!

نه پرسپولیس، نه حتی تراکتور و استقلال

فرشاد احمدزاده جوری از پرسپولیس رفت که تصور بازگشتش به این تیم تقریبا غیرممکن است. او فحاشی هواداران را بهانه جدایی قرار داد که خیلی عجیب بود. فرشاد حتی کیفیت فنی امثال طارمی و رامین رضاییان را هم ندارد که شاید گروهی از پرسپولیسی‌ها در موردش اغماض کنند.

این در حالی است که احمدزاده از تراکتور هم با دعوا و دلخوری جدا شد و الان اصلا رابطه خوبی با هواداران این تیم ندارد.

تکلیف استقلال هم روشن است و او به‌عنوان تندروترین بازیکن این سال‌های پرسپولیس در کری‌خوانی، چهره منفور هواداران تیم رقیب است. به این ترتیب احمدزاده تقریبا همه پل‌های پشت سرش را خراب کرده و در بازگشت احتمالی به فوتبال باشگاهی ایران هم گزینه‌های زیادی پیش‌روی خودش نمی‌بیند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزگار تلخ فرشاد احمدزاده در لهستان؛ پشیمان از جدایی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..