تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ۱۰۰ طرح محوری در گلستان


وی گفت: توسعه استان در گرو این طرح هاست و آن‌ها را به صورت ویژه پایش می‌کنیم.


استاندار گفت: در این جلسه در بحث طرح‌های محوری حدودا ۲۰ طرح مجدد بررسی شد.


وی گفت: در مورد احیای خلیج گرگان با توجه به مصوباتی که رسیده کار به مرحله تامین اعتبار رسید و با هیات دولت، وزرای مربوطه وسازمان برنامه مکاتبه انجام شد تا تامین اعتبار شود.


سید مناف هاشمی گفت: همچنین مطالعات بر روی خلیج گرگان به اینجا رسیده که با لایروبی کانال‌های خزینی و چاپاقلی بتواند احیا شود.


وی گفت: در مورد، موضوع جزیره آشوراده، آخرین اقدامات آن، تنظیم قرارداد با استانداری و سازمان محیط زیست کشوربود که در اولین فرصت طرح اجرا شود.


استاندار گلستان افزود:در تپه پسماند، گونه‌های گیاهی با توجه به مطالعات ۳ ماهه صورت گرفته در حال خرید است و همچنین پیمانکار در حال انتخاب است.


انتهای پیام/م

۱۰۰ طرح محوری در گلستان اجرا می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ۱۰۰ طرح محوری در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..