تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقب‌ماندگی غرب مازندران در حوزه بهداشت و درمان

ساعت: 10:19 منتشر شده در مورخ: 1397/07/19 شناسه خبر: 1417471

وزیر بهداشت گفت: در طول این‌همه سال می‌شد کارهای بهتری در غرب استان انجام داد اما آنقدر که در شرق استان در زمینه درمان پیشرفت وجود دارد، در غرب استان نبوده و خدمات پراکنده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی چهارشنبه شب پس از بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهرستان تنکابن و افتتاح بیمارستان ۵۰ تختخوابی شهرستان عباس‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول 40 سال گذشته حتی یک تخت بیمارستانی نیز در این منطقه وجود نداشت، امروز خوشحالیم که بیمارستانی به نام مقام معظم رهبری با ۵۰ تخت افتتاح شد که امیدواریم از نظر پزشک و متخصص مشکلی وجود نداشته باشد.


وی افزود: در مسیر از بیمارستان در حال ساخت تنکابن بازدید شد که در محل بسیار نامناسبی جایابی شده اما پیشرفت کار حدود ۶۵ درصد است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در شمال کشور بیشتر شهرها به هم چسبیده و خدمت‌رسانی برای دستگاه‌ها دشوارتر است، گفت: در غرب مازندران باید یک قطب پزشکی ایجاد کنیم که این تصمیم قطعاً در این سفر گرفته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این شهرها خدمات اولیه را ایجاد می‌کنیم اما خدمات فوق تخصصی با بهترین امکانات در آن قطب ایجاد می‌شود.

قاضی‌زاده‌هاشمی اظهار کرد: در طول این همه سال می‌شد کارهای بهتری در غرب استان مازندران انجام داد اما آن‌قدر که در شرق استان در زمینه درمان پیشرفت وجود دارد، در غرب استان نبوده و خدمات پراکنده است.

وی در پایان گفت: مرکزیتی برای آموزش عالی، ارتقای گروه پزشکی و خدمات درمانی باید در مازندران پیش‌بینی شود.
انتهای پیام/

کد مطلب: 364204




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقب‌ماندگی غرب مازندران در حوزه بهداشت و درمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..