تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ به ادعای ذوالنور درمورد «حضور هلند و دانمارک در مبارک آباد قم»!

فرماندار قم به اظهارات اخیر مجتبی ذوالنوری، نماینده قم درباره فعالیت مراکز فرهنگی خارجی در روستای مبارک آباد قم پاسخ گفت

توضیح فرماندار قم درباره ادعای اخیر ذوالنوری

پلاس مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اخیراً در توییتی مدعی شده است «هلند و دانمارک و برخی کشور‌های دیگر در روستای مبارک‌آباد قم که بیشتر ساکنانش اتباع افغانستانی هستند، مرکز فرهنگی افتتاح کرده‌اند و با پوشش کار روی مسائل فرهنگی اتباع، شروع به فعالیت کرده‌اند.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این اقدام را «مشکوک و غیرمعمول» عنوان کرده است.

حالا رضا سیار، فرماندار قم درباره اظهارات نماینده قم می‌گوید: تا جایی که بنده اطلاع دارم این گروه از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای رسیدگی به موضوع اتباع به اینجا مأمور شده‌اند.

وی درباره اینکه آیا فعالیت این نهادها قانونی است یا نه، می‌گوید: بله! فعالیت آن در ایران قانونی است و شکی در این باره وجود ندارد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ به ادعای ذوالنور درمورد «حضور هلند و دانمارک در مبارک آباد قم»!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..