تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افت عجیب پیکه بعد از لایی وحید امیری به وی!!

خط دفاع بارسلونا شرایط مناسبی ندارد و مدافعان روی گل‌های خورده این تیم مقصر هستند و پیکه دیگر آمادگی لازم را ندارد

پیکه مقصر اصلی گل خوردن های بارسلونا

در فصل جنون‌آمیز لالیگا، بارسلونا و رئال مادرید مدام امتیاز از دست می‌دهند؛ طوری که اگر یکی مساوی کند، دیگری همه زورش را می‌زند که ببازد!

حالا شرایط رئال به‌خاطر تغییر کادرفنی، جدایی رونالدو و عدم‌جذب ستاره به جای او قابل درک است، اما بارسلونا که تقویت هم شده دارد بد نتیجه می‌گیرد.

یکی از مشکلات اساسی کاتالان‌ها ضعف وحشتناک جرارد پیکه است که شاید بدترین فصل فوتبالی‌اش را پشت سرمی‌گذارد. پیکه روی اغلب گل‌های دریافتی بارسا در این فصل مقصر بوده و این ماجرا در بازی این هفته با والنسیا هم تکرار شد.‌

حتی لیونل مسی صراحتا از شرایط خط دفاعی تیمش انتقاد کرده و رسانه‌های اروپا از اختلاف شدید او با پیکه خبر می‌دهند. کلا به‌نظر می‌رسد پیکه بعد از آن لایی تاریخی که از وحید امیری خورد، دیگر آن آدم سابق نشد!

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افت عجیب پیکه بعد از لایی وحید امیری به وی!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..