تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربیات خود از پیاده‌روی باشکوه اربعین را با ما به اشتراک بگذارید

تجربیات خود از پیاده‌روی اربعین را با ما به اشتراک بگذاریدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نزدیک شدن به اربعین حسینی و آغاز مراسم پیاده‌روی زائران اباعبدالله الحسین (ع)، شور و شوقی وصف‌ناپذیر در بین محبان اهل بیت (علیهم‌السلام) برپاست. دوستداران امام حسین (ع) تلاش می‌کنند به هر نحوی خود را به این همایش عظیم برسانند و از معنویات این سفر خاص و پرمعنا بهره‌مند شوند. جاده 80 کیلومتری نجف تا کربلا با 1452 ستون، مسیری است که بسیاری، برای چندمین بار پیاده‌روی در آن را تجربه می‌کنند و عده‌ای نیز امسال برای اولین بار پای پیاده عازم زیارت کربلای معلی می‌شوند.

زائران برای اینکه در طول مسیر پیاده‌روی با مشکلات جدی مواجه نشوند معمولاً از تجربیات دیگران استفاده می‌کنند؛ اینکه در طول سفر چه لوازمی را با خود به همراه داشته باشند؛ هر روز چه مقدار پیاده‌روی کنند؛ چه نوع کفش و لباسی بپوشند؛ کوله‌پشتی بردارند یا ساک یا چمدان؛ شب‌ها در کدام موکب‌ها استراحت کنند و مهمتر از همه چگونه از برکات معنوی سفر بیشتر بهره‌مند شوند.

اگر شما مخاطبان سایت باشگاه خبرنگاران جوان هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سال‌های گذشته خاطره شیرین پیاده‌روی اربعین را تجربه کرده‌اید چه خوب است که آن را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید تا در حد امکان از سختی‌های سفر کاسته شود.

برای این کار می‌توانید نظرات خود را در همینجا برای ما ارسال کنید و یا آن را در توئیتر با هشتگ #تجربه_من_از_اربعین یا با #کربلا_پای_پیاده_اربعین به اشتراک بگذارید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربیات خود از پیاده‌روی باشکوه اربعین را با ما به اشتراک بگذارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..