تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان Call of Duty محبوبترین عنوان در ژانر شوتر اول شخص است. این عنوان توسط کمپانی Activision ساخته و منتشر می‌شود و کمپانی‌های Infinity Ward، Treyarch و Sledgehammer Games وظیفه توسعه این فرنچایز را بر عهده دارند. اولین نسخه‌ای که سری بازی‌های Call of Duty را  از حال و هوای جنگ جهانی دوم بیرون آورد و آن را وارد فضای مدرن قرن بیست و یکم کرد، Call of Duty 4: Modern Warfare بود. محبوبیت این نسخه آنقدر بالا بود و داستان هیجان‌انگیزی داشت که در سال 2007 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد و سازندگان این بازی ترغیب شدند که داستان Modern Warfare را ادامه دهند.

نسخه دوم این سری Call of Duty: Modern Warfare 2 نام داشت. این نسخه توسط کمپانی Infinity Ward توسعه داده و توسط شرکت Activision منتشر شد. این بازی در نوامبر سال 2009 منتشر شد و ششمین بازی اصلی از فرنچایز Call of Duty به حساب می‌آمد. سازندگان این بازی که در سری پنجم فرنچایز یعنی World at War آن را به جنگ جهانی دوم بازگرداندند، دوباره با Modern Warfare 2 حال و هوای جنگ‌های مدرن را به مخاطبان خود القا کردند. این نسخه Call of Duty هم با موفقیت توانست به اهداف خود برسد و در ژانر شوتر اول شخص یکی از بهترین‌ها باشد به گونه‌ای که برای بازی کنندگان آن خاطره‌ساز شد.

بیشتر بخوانید: معرفی عنوان Call of Duty 4: Modern Warfare

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش سه‌شنبه

داستان

یک قتل عام در فرودگاهی روسیه‌ای توسط ولادیمیر ماکاروف و نیروهای وی باعث رخ دادن یک جنگ بین دو کشور روسیه و آمریکا می‌شود. در همین حال، نیروی ویژه آمریکا با هدایت سوپ مک تاویش و نیروهای همراه او که با نام نیروی ویژه 141 (Task Force 141) شناخته می‌شوند، به این جنگ فرستاده می‌شوند تا از ادامه اینگونه خونریزی‌ها جلوگیری کنند.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش سه‌شنبهجان مک تاویش (Jhon MacTavish)

جان "سوپ" مک تاویش اصلی‌ترین نقش مأموریت‌های نیروهای ویژه هوایی بریتانیا (SAS) در Call of Duty 4: Modern Warfare بود. این شخصیت در Call of Duty: Modern Warfare 2 رهبری Task Force 141 را بر عهده دارد و در برخی از مأموریت‌ها جای کاپیتان پرایس را پر کرده است.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش سه‌شنبهولادیمیر ماکاروف (Vladimir Makarov)

ماکاروف شخصی است که هدایت تیم تروریستی این سری از فرنچایز Call of Duty را بر عهده دارد و نقش منفی اصلی داستان Modern Warfare 2 است. این شخصیت در نسخه بعدی Modern Warfare هدف اصلی Task Force 141 خواهد بود.

داستان Call of Duty: Modern Warfare 2 پنج سال بعد از اتفاقات نسخه پیشین خود را روایت می‌کند. ابتدا این بازی در افغانستان و با تمرین شخص اصلی هدایت شونده داستان، روچ آغاز می‌شود. تمرین مرحله اول به منظور آشنایی با طرز هدایت نقش اصلی داستان و مشخص کردن میزان سختی بازی انجام می‌شود. هوش این بازی با توجه به عملکرد هدایت شما در تمرین، میزان سختی خاصی را پیشنهاد می‌کند که می‌توانید با توجه به شناخت خود آن را تغییر دهید.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش سه‌شنبه

بیشتر بخوانید: تریلر جدید Call of Duty: Black Ops 4 از مد Battle Royale آن رونمایی کرد

گری روچ سندرسون (Gary "Roach" Sanderson)

روچ در نسخه قبلی Modern Warfare حضور نداشت. وی به تازگی به گروه Task Force 141 اضافه شده است و یکی از شخصیت‌های قابل هدایت است که داستان بازی از دید وی جلو می‌رود. متأسفانه، در طول این بازی تصویری از چهره روچ دیده نمی‌شود.

این داستان بلافاصله پس از این تمرین به سمت یک جنگ شدید بین نیروهای ویژه Task Force 141 تحت نظارت سپهبد شپرد و نیروهای شورشی افغانستان کشیده می‌شود. ابتدای کار گیمر باید مراقب باشد تا به نیروهایی که علیه نیروهای آمریکایی سلاح نمی‌گیرند، شلیک نکند و تنها کسانی را مورد اصابت گلوله قرار دهد که سعی به حمله به این نیروها را دارند. پس از خروج از این مرحله، سپهبد شپرد تحت تأثیر موفقیت تیم Task Force 141 قرار می‌گیرد و طبق دستورالعمل CIA این تیم را به مبارزه علیه گروه جدایی‌طلب ماکاروف می‌فرستد.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش سه‌شنبهسپهبد شپرد (Lieutenant General Shepherd)

شپرد یکی از فرماندهان ارتش آمریکا است. وی در Modern Warfare 2 رهبر نیروهای ارتشی آمریکا در افغانستان است و وظیفه نظارت بر Task Force 141 را دارد. جذابیت شخصیت شپرد با صدای لنس هنریکسن، بازیگر مشهور سینمای هالیوود بیشتر شده است. وی در ادامه روند داستان به هدف اصلی Task Force 141 تبدیل می‌شود.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش سه‌شنبه

طبق معمول، مأموریت‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 در دو داستان موازی طراحی شده‌اند. یک داستان در روسیه و با تیم Task Force 141 جلو می‌رود و دیگری در آمریکا و با نیروهای تکاور آمریکایی واشنگتن دی‌سی پیش می‌رود. در مأموریت‌های آمریکا، گیمر وظیفه کنترل شخصیت جیمز رامیرز را دارد که برای نجات جان شهروندان آمریکایی و جلوگیری از پیشروی روس‌ها در خاک کشورش، جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهد.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش سه‌شنبهسرباز جیمز رامیرز (Pvt. James Ramirez)

رامیرز یکی از شخصیت‌های قابل کنترل Call of Duty: Modern Warfare 2 است. وی عضو گروه نیروهای تکاور ارتش آمریکا است و وظیفه او حفظ شهر واشنگتن دی‌سی در مقابل متجاوزان روسی است. از مشخصه‌های او می‌توان به دست‌های بریده شده و دستکش‌های پاره او در اثر شدت جنگ اشاره کرد اما چهره رامیرز در این بازی دیده نمی‌شود.

تمام داستان‌های به وجود آمده در بازی شما را به جایی هدایت می‌کند که بفهمید در هر دو تیم یک جاسوس مشترک وجود دارد و قصد دارد تمام اعضای نیروهای تکاور ارتش آمریکا و تیم Task Force 141 را به دست نیروهای دشمن به قتل برساند. وجود یک شخصیت جاسوس در تیم‌ها زمانی مشخص می‌شود که این شخص در روند بازی، شخصیت اصلی داستان یعنی روچ و دوست همراه او، Ghost را به قتل می‌رساند.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبهگوست (Lt. Simon "Ghost" Riley)

گوست یکی از شخصیت‌های همراه است که شخصیت اصلی، روچ را در تمام مراحل همراهی می‌کند و عضو تیم Task Force 141 است. او مهارت جنگ‌های تن به تن دارد و تا حدودی هم مستقل از کارهای تیمی بازی را جلو می‌برد. گوست در یک مأموریت توسط خائن تیم کشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اولین گیم‌پلی از عنوان Cyberpunk 2077 منتشر شد +فیلم

وجود مأموریت‌های جذاب و هیجان‌انگیز در Modern Warfare 2

پس از وقوع حادثه تروریستی در فرودگاه روسیه و قتل عام شهروندان و پلیس‌های بی‌گناه که از کشورهای مختلف در این فرودگاه بودند، نیروهای ویژه Task Force 141 با هدایت کاپیتان مک تاویش مأموریت دستگیر کردن فردی را داشتند که برای نیروهای تروریستی ماکاروف تسلیحات نظامی تأمین می‌کرد. این مرحله در ریو دوژانیرو پیش می‌رود و داستان سریع Call of Duty و جنگ بسیار هیجان‌انگیز Modern Warfare را به برزیل منتقل می‌کند. در این مرحله گیمر وظیفه کنترل شخصیت روچ را دارد. Call of Duty: Modern Warfare 2 مراحل جذاب زیادی دارد که این مرحله با وجود دشمنانی که از کوچه‌های تنگ و تاریک شهر ریو به سمت اعضای Task Force 141 حمله می‌کنند، جذابیت مأموریت ویژه آنان را بیشتر کرده است. در پایان این مرحله تعقیب و گریزی که نیروهای تروریستی با اعضای تیم Task Force 141 دارند، حس هیجان خاصی را به گیمر القا می‌کند.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبه

دیگر مرحله جذابی که در Call of Duty: Modern Warfare 2 وجود دارد و برای اولین بار به یک بازی شوتر اول شخص اضافه شده بود، مرحله‌ای است که در کوهستان‌های روسیه اتفاق می‌افتد. در این مرحله روچ به همراه کاپیتان مک تاویش وظیفه دارند به صورت مخفیانه به مقر نیروهای نظامی روسیه حمله کنند. جذابیت این مرحله به این است که برای اولین بار در تاریخ بازی‌های شوتر اول شخص، گیمری که وظیفه هدایت روچ را بر عهده دارد، باید با استفاده از ابزار کوهنوردی از کوه‌های یخ زده بالا برود و واقعا هیجان خاصی را به همراه دارد.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبه

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبه

یکی از ویژگی‌هایی که این بازی دارد، نشان دادن مناطق مختلف جهان در آن است. هر شخصی که طرفدار بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌های هالیوودی باشد، می‌داند که زندان گولاگ محلی برای نگه داشتن زندانی‌های سیاسی در روسیه است که در آن انواع شکنجه‌ها به زندانیان داده می‌شود. این نکته جای گفتن داشت چرا که تیم Task Force 141 در مأموریتی وظیفه آزاد کردن کاپیتان پرایس از این زندان را دارد. تیم آمریکایی که در جنگ با روسیه است، برای آزاد کردن عضو اصلی گروه به این زندان حمله می‌کنند و آن را با خاک یکسان می‌کنند. در این مرحله هم با ویژگی جدید استفاده از سپر برای جلوگیری از تیرهای دشمن را خواهیم دید.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبه

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبهکاپیتان پرایس (Cpt. Price)

کاپیتان پرایس شخصیت محبوب حمایت کننده و همراه سری بازی‌های Modern Warfare است که در هر سه بازی این سری حضور دارد و رهبری تیم SAS بریتانیا را بر عهده دارد. وی وظیفه محول کردن دستورات به شخصیت اصلی که گیمر در حال کنترل آن است را بر عهده دارد. پرایس با شخصیت شکست‌ناپذیر و سبیل منحصر به فرد خود در این مجموعه بازی عنوان Call of Duty در بین محبوب‌ترین شخصیت‌های گیم در جهان شناخته می‌شود.

جذابیت این بازی زمانی به اوج می‌رسد که مانند نسخه قبلی Modern Warfare، گیمر می‌تواند سوپ مک تاویش را کنترل کند و همراه با کاپیتان پرایس مأموریت را جلو ببرد. اتفاق جذاب‌تر زمانی اتفاق می‌افتد که با یک قایق باید به دنبال قایق دشمن افتاد و افراد داخل قایق را کشت. این قابلیت هم برای اولین بار است که در فرنچایز Call of Duty اضافه می‌شود. نکته مهم این است که در کنار هدایت قایق، توانایی شلیک هم به بازی کننده داده می‌شود.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبه

در نهایت، در مورد داستان و مأموریت‌هایی که سازندگان این بازی طراحی کرده‌اند، باید گفت که سرعت بالا، هیجان، حس ماجراجویی، قابلیت‌های جدید و عوض شدن کاراکترها در حین جلو بردن بازی، جذابیت خاصی به Modern Warfare 2 بخشیده است. سرعت بالای این بازی شوتر اول شخص به گونه‌ای است که احتمال دارد شخصی که آن را بازی می‌کند، با یک بار وارد شدن به بازی دیگر از آن خارج نشود و گیم‌پلی 4 ساعت و 15 دقیقه‌ای آن را یک باره به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: معرفی عنوان Call of Duty: World at War

رده سنی

Call of Duty: Modern Warfare 2 توسط کمپانی ESRB که از نظر محتوا بازی‌ها را رده‌بندی سنی می‌کند، برای گروه سنی 17 و بالای 17 سال مناسب معرفی شده است. این رده‌بندی سنی به دلیل محتوای خشن، خون و خونریزی و زبان نامناسب به کار گرفته شده در آن، به اینگونه صورت گرفته است.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبه

Engine و پلتفرم‌ها

عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 توسط تیم طراحی، کارگردانی و برنامه‌نویسان کمپانی Activision ساخته و منتشر شده است. این بازی با موتور IW4.0 ساخته شده است. با این موتور بازی توانست ستایش خیلی از منتقدان را همراه داشته باشد. موتور IW 4.0 نوردهی طبیعی در فضای بازی ایجاد می‌کند، افکت نوری HDR و سایه‌های داینامیک به بازی اضافه می‌کند. این موتور نسخه بهبود یافته موتور استفاده شده برای سری قبلی این بازی است و ساختارهای گرافیکی بهتری را برای صحنه‌های متفاوت Modern Warfare 2 به ارمغان آورده است.

کارگردان این بازی جیسون وست و تهیه‌کننده آن مارک روبین است. زیبایی داستان این بازی هم کار قلم نویسنده بزرگ این بازی به نام جسی استرن بوده است. نقطه قوتی که این عنوان را در دل بسیاری از گیمرها انداخته، موسیقی متن جذاب و هیجان بخش آن است. موسیقی‌های زیبای Modern Warfare 2 کار استاد بزرگ موسیقی حماسی فیلم‌های بزرگ هالیوود، هانس زیمر است که در این پروژه با لورن بالفه همکاری کرده است.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبه

این نسخه از فرنچایز Call of Duty برای کنسول‌های خانگی PS3 و Xbox 360 و برای رایانه‌های خانگی ویندوزی و مک منتشر شده است. جالب است بدانید مایکروسافت اعلام کرده است که قصد دارد این عنوان محبوب را برای Xbox One به صورت انحصاری ریمستر کند و نسخه گرافیکی بهتر Modern Warfare 2 را در اختیار دارندگان این کنسول قرار دهد.

بیشتر بخوانید: عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 برای کنسول Xbox One ریمستر خواهد شد

Modern Warfare 2 توسط بسیاری از منتقدان بازی‌های رایانه‌ای مورد تحسین قرار گرفت. سایت‌های متخصص در حوزه بازی‌های ویدئویی اعلام کرده‌اند که این بازی یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص بوده که در سال 2009 تولید و منتشر شده است. حدود 4.7 میلیون نسخه از این بازی فقط در 24 ساعت در آمریکای شمالی و انگلستان به فروش رسیدند. با این که Call of Duty: Modern Warfare 2 در نوامبر سال 2009 منتشر شد، در عین حال، هر روز توسط 25 میلیون کاربر آنلاین به صورت چند نفره بازی می‌شود و سرورهای ملبورن به عنوان سرور ثالث از گیمرها پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است، کمپانی Activision در سال 2011 ادامه این بازی را تحت عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر کرد.

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبه

معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2 ////////// گزارش پنجشنبه

در نهایت باید گفت هر کسی که Call of Duty 4: Modern Warfare را بازی کند می‌تواند هیجان خالصی از جنگ‌های مدرن را تجربه کند و با پایان یافتن این بازی احساس قدرتی را در مقابل نیروهای پلید روی کره زمین داشته باشد.

در ادامه می‌توانید برای آشنایی بهتر با داستان Modern Warfare 2 و حس کردن لحظاتی جذاب از این بازی، تریلر معرفی آن را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: ماه بعد منتظر چه عناوینی از بازی‌های ویدئویی باشیم؟

گزارش از رامین کیانی

انتهای پیام/

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را بیشتر بشناسید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی عنوان Call of Duty: Modern Warfare 2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..