تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتفاق جالب حین رژه دانش آموختگان نظامی چین + فیلم

اتفاق جالب حین رژه نیروهای نظامی چین + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کس العمل جالب و دیدنی یکی از دانش آموختگان نظامی زن چینی حین انجام رژه در یک مرکزآموزش نظامی تبدیل به سوژه داغ رسانه ها شد. در کلیپی که از این مرکز آموزش نظامی و لحظه رژه تعدادی از آموختگان نظامی تهیه شده است مشاهده می شود کفش این نظامی زن ناگهان از پای او خارج می شود و در مقابل او در فاصله تقریبا 1 متری روی زمین می افتد.

اما در واکنشی دیدنی این دانش آموخته زن بدون آنکه در صفی که در آن حضور داشت اختلال و بی نظمی ایجاد کند به شکلی ماهرانه اقدام به پوشیدن کفش خود و ادامه رژه می دهد.

این ویدئو یک کلاس از دانش آموزان را در حالی که لباس های نظامی بر تن دارند در حال انجام رژه در مقابل تعدادی مربی نظامی نشان می دهد. ناگهان یکی از دختران حین انجام رژه کفش خود را از دست می دهد اما او بدون آنکه دچار ترس و تشویش شود با خونسردی دوباره کفش خود را پوشیده و به مانور ادامه می دهد. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود. بسیاری از کاربران مهارت این دختر جوان را مورد ستایش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " عجب مرکز آموزش نظامی خوبی! مشخص است که دختران در این مرکز بخوبی آموزش می بینند." همچنین یکی دیگر از کاربران نوشت : " چه کونگ فو کار ماهری!"

گفتنی است؛ آموزش نظامی برای دانش آموزان مدارس راهنمایی و همچنین دانشجویان دانشگاه ها در چین الزامی است. معمولا طی یک هفته تا دو هفته به دانش آموزان ورزش های آمادگی جسمانی ، مهارت های اولیه نجات و مهارت های نظامی  آموزش داده می شود.

انتهای پیام/

عکس العمل دیدنی دانش آموخته نظامی به درآمدن کفش حین رژه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتفاق جالب حین رژه دانش آموختگان نظامی چین + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..