تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ پایان پیش‌فروش گوشی OnePlus 6T در فروشگاه آمازن لو رفت +تصویر

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه گوشی‌های هوشمند بالارده که با قیمت‌های ارزان و بعضا هم‌اندازه گوشی‌های میان‌رده عرضه می‌شوند، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و بنیان‌گذار این وضعیت نیز شرکت وان‌پلاس است چراکه اکثر گوشی‌های این شرکت سخت‌افزاری در حد و اندازه پرچمداران دو شرکت بزرگ سامسونگ و اپل دارند اما با قیمتی بسیار پایین‌تر عرضه می‌شوند.

در حال حاضر جدیدترین محصول شرکت وان‌پلاس گوشی هوشمند OnePlus 6T است و تاکنون تصاویر بسیار زیادی از این محصول در طراحی‌های مختلف فاش شده است. همچنین با درنظر گرفتن تبلیغات صورت گرفته، می‌دانیم که این محصول مجهز به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است، اما از جک ۳.۵ میلی‌متری صوتی در این گوشی خبری نیست. گفتنی است؛ باتری این نسخه نیز نسبت یه نسخه اصلی یعنی OnePlus 6 در حدود ۱۰ درصد بیشتر است.

تاکنون اطلاعات مختلفی از گوشی هوشمند OnePlus 6T فاش شده بود، اما هنوز خبری از تاریخ عرضه این محصول در دست نیود، که به لطف سایت آمازون این اتفاق نیز رخ داد؛ چراکه به تازگی صفحه فروش گوشی OnePlus 6T در این فروشگاه بزرگ اینترنتی قرار گرفته است و تاریخ پایان ثبت سفارش را روز ۳۰ اکتبر ۲۰۱۸ اعلام کرده است. این روز دقیقا روزی خواهد بود که گوشی هوشمند OnePlus 6T به صورت رسمی معرفی شده و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

در ادامه تصویری از سایت آمازون را مشاهده می‌کنید که تاریخ عرضه و موجود شدن گوشی هوشمند OnePlus 6T را 30 اکتبر اعلام کرده است ( گفتنی است؛ این تاریخ در اصل به پایان پیش فروش محصول اشاره دارد اما موضوع اصلی این است که عده‌ای بر این عقیده اند که پایان پیش فروش و عرضه این گوشی در یک زمان صورت می‌پذیرد؛ هرچند عده ای نیز تاریخ عرضه این محصول را 6 نوامبر می‌دانند.) :

فناوری

بیشتر بخوانید: شرکت HMD در تدارک مراسم معارفه‌ای برای تاریخ 19 مهرماه +تصویر

انتهای پیام/

گوشی هوشمند و پرطرفدار OnePlus 6T در چه تاریخی عرضه خواهد شد +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ پایان پیش‌فروش گوشی OnePlus 6T در فروشگاه آمازن لو رفت +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..