تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا فشار بر دولت ونزوئلا را افزایش می دهد

۷۸۳۰۲۵

۶۶۶ بازدید

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: واشنگتن فشار خود را بر حکومت مادورو و اطرافیانش افزایش می دهد.

خبرگزاری مهر: «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید امروز چهارشنبه در بیانیه ای به بهانه دخالت کاراکاس در مرگ یکی از مخالفان دولت ونزوئلا اعلام کرد: واشنگتن فشار بر دولت ونزوئلا را افزایش می دهد.

سخنگوی کاخ سفید دولت ونزوئلا ضمن محکوم کردن این اقدام ونزوئلا گفت: واشنگتن فشار خود را بر حکومت مادورو و اطرافیانش افزایش می دهد.

این در حالیست که ونزوئلا پیشتر اعلام کرده بود که یکی از به اصطلاح فعالان دولت این کشور برای فرار از بررسی پرونده خیانتش، خور از از طبقه یازدهم ساختمانی به پایین پرتاب کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا فشار بر دولت ونزوئلا را افزایش می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..