تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان مشخص شد

زمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلبوم «پروانه‌های پیراهنش» با صدای اهورا ایمان جمعه ۲۰ مهر رونمایی می‌شود. جشن امضا و رونمایی این آلبوم با حضور عوامل آن و نام آوران موسیقی برگزار می‌گردد.

نیما جوان (مدیر نشر و پخش جوان) در خصوص ساعت و مکان جشن رونمایی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مراسم رونمایی از آلبوم اهورا ایمان ساعت ۱۶ در شهرکتاب ابن سینا برگزار خواهد شد.

اهورا ایمان شاعر و ترانه سرای کشورمان است که در این عرصه با افرادی همچون بابک بیات، احسان خواجه امیری، محمد اصفهانی، حمیدرضا حامی، مجید اخشابی، ناصر عبداللهی، مانی رهنما، فریدون شهبازیان، رضا صادقی و همایون شجریان همکاری داشته است.

وی همچنین ترانه سرایی فیلم‌ها و سریال هایی چون معصومیت از دست رفته، وفا، شکرانه، سام و نرگس و خاکستر و باد را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان رونمایی آلبوم اهورا ایمان مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..