تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که در اوج ناامیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت+فیلم

بدختری که در اوج ناامیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت+فیلمه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛این روزها دیگر رسم و رسوم سابق برای خواستگاری کردن باب نیست بلکه شیوه های جدیدی مرسوم شده که ممکن است وحشت زیادی را بوجود آورد.

بعد از خواستگاری در سرد خانه و هواپیمای در حال سقوط اینبار شهروند جوان فیلیپینی با صحنه سازی تصادف از خانم مورد علاقه اش خواستگاری کرد.

جفری دلریو برای این مراسم خواستگاری در صحنه تصادق حتی از پلیس نیز کمک گرفت.او صحنه تصادف را طوری چید که گویا با موتور دچار سانحه شده و جنازه اش در وسط خیابان افتاده است.دوستانش دختر خانم را به صحنه می آورند و او با دیدن جفری در آن شرایط شروع به گریه و زاری می کند.

اما در اوج ناامیدی متوجه می شود که جفری زنده است و به پیشنهاد ازدواجش بله می گوید.

این شیوه خواستگاری بسیار مورد انتقاد کاربران قرار گرفت و همه این سناریو را بسیار بی رحمانه خواندند.

انتهای پیام/

خواستگاری بی رحمانه جوان فیلیپینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که در اوج ناامیدی از زنده ماندن نامزدش بله گفت+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..