تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوت بوک در مجسمه دوهزار ساله همه را متعجب کرد +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ راین سنگ قبرمرمر مربوط به یونان باستان است که به دو هزار سال پیش بر می گردد.کارشناسان و باستان شناسان معتقدند این سنگ قبر که «قبر، زنی با خدمتکار را جستجو می کند» نام دارد، متعلق به زنی غنی در دوران یونان باستان است که از زیر دست خود هدیه ای دریافت کرده است.

نکته جالب این مجسمه هدیه ای است که در دست کودک دیده می شود. این هدیه ظرف غذا و کاسه نیست و عجیب تر اینکه کنار این شی کاملا صاف دارای دو پورت یو اس بی است که کاملا شبیه نوت بوک می باشد. اگر این هدیه اسرار آمیز جعبه جواهرات یا زینت آلات است پس چرا گیرنده هدیه به سطح افقی جعبه که هدیه در آن قرار می گیرد نگاه نمی کند بلکه زاویه نگاه او به سطح عمودی یا همان صفحه مانیتور است.
این هدیه نمی تواند جعبه ابزار نوشتن نیز باشد.باستان شناسان به شیوه خود قادر به توضیح این مجسمه عجیب هستند.آنها می گویند بیگانگان به یونانی های باستان دستگاهی شبیه لپ تاپ ارائه کردند تا پیشرفت خود را به رخ بکشند.

البته نمی شود این حدس را هم زد که این شی که در دست کودک است زاده خیالات مجسمه ساز باشد چون او فانتزی های خود را روی سنگ قبر به نمایش نمی گذارد. در حال حاضر این آثار باستانی در موزه گیتی کالیفرنیا آمریکا نگهداری می شود.

نوت بوک در مجسمه دوهزار ساله همه را متعجب کرد+تصویر

نوت بوک در مجسمه دوهزار ساله همه را متعجب کرد+تصویر

نوت بوک در مجسمه دوهزار ساله همه را متعجب کرد+تصویر

انتهای پیام/

مجسمه ای اسرار آمیز از دوران یونان باستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوت بوک در مجسمه دوهزار ساله همه را متعجب کرد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..