تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز «کافه فیلم» جدید با اجرای اکبر نبوی

فصل جدید برنامه سینمایی «کافه فیلم» با اجرای اکبر نبوی به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی برنامه کافه فیلم، تهیه‌کننده سری جدید برنامه تلویزیونی «کافه فیلم» با اشاره به آغاز تولید و پخش این برنامه سینمایی اظهار کرد: این برنامه طبق روال گذشته، در ۲۷ قسمت هر هفته پنجشنبه روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضبط خواهد شد.

عباس یوسفیان درباره مجری این برنامه گفت: آقای اکبر نبوی، منتقد سینما با توجه به داشتن تسلط و دانش در حوزه سینما، همانند گذشته اجرای این برنامه را بر عهده دارند و حتما مانند گذشته با توجه به دانش گسترده‌شان باعث جذب بیشتر مخاطب می‌شوند.

او با اشاره به اینکه فیلم‌هایی که در برنامه پخش می‌شود با توجه به سلایق مخاطب و همچنین مناسبت‌های مختلف شادی و عزا در تقویم ملی انتخاب می‌شوند، اضافه کرد: تلاش ما بر این است در ساختار و حال و هوای فیلم‌ها، موضوعاتی را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم که برای مردم جذاب و بتواند تا حدودی پاسخگوی سوالات ذهنی آن‌ها باشد.

تهیه‌کننده سری جدید «کافه فیلم» در ادامه با اشاره به تلاش جمعی برای تولید این برنامه بیان کرد: افشین ملکی (مدیر تولید)، حسین ریحانی، آرمین عجزی و مهرشاد مهدوی (تصویربرداران)، ابراهیم جباری (صدابردار)، سحر یاوری (تدوین گر)، پریسا زمانی (روابط عمومی)، حسین یوسفیان (دستیار کارگردان) و میلاد مهدوی (مشاور کارگردان) از جمله عوامل تولید این برنامه محسوب می‌شوند.

برنامه «کافه فیلم»، پنجشنبه هر هفته با نقد و بررسی یک فیلم سینمایی در حضور کارگردان آن به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز «کافه فیلم» جدید با اجرای اکبر نبوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..