تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر محسن هاشمی درباره شهردار شدنش +تصویر

اعلام نظر محسن هاشمی درباره شهردار شدن در تهران +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران اخیرا اعلام کرده بود که به سمت شهرداری تهران علاقه‌مند است و قصد دارد به عنوان شهردار تهران فعالیت خود را ادامه دهد.

این موضوع باعث شده بود که عده‌ای با این تصمیم مخالفت کنند و دلیل این مخالفت نیز امکان عدم کارایی مناسب شورای شهر تهران پس از ترک محسن هاشمی است.

اما به تازگی هاشمی در اینستاگرام خود به این موضوع پاسخ داده است. در ادامه متن و تصویر ارسالی محسن هاشمی رفسنجانی در اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

" رئیس شورای شهر تهران با اعلام آمادگی برای شهردار تهران شدن گفت: بخشی از اصلاح طلبان فکر می‌کنند شهردار شدنم باعث از هم پاشیدگی شورای شهر می‌شود اما برای ریاست شورا جایگزین هست."

اعلام نظر محسن هاشمی درباره شهردار شدن در تهران +تصویر

انتهای پیام/

محسن هاشمی برای شهردار شدن در تهران اعلام آمادگی کرد +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر محسن هاشمی درباره شهردار شدنش +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..