تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استفاده عضو شورای شهر تهران از بیت المال با هدف شخصی! +تصویر

مخالفت یکی از مسئولین شورای شهر بابل با کمک به هیئت‌های مذهبی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناهید خداکرمی یکی از اعضای شورای شهر تهران اخیرا با کمک به برخی از هیئت‌های مذهبی مخالفت کرده است. خداکرمی مدتی پیش در صفحه رسمی‌اش در توییتر مطالبی درباره کمک به نمایشگاه عطر سیب منتشر کرده بود.

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، خداکرمی در تاریخ 5 سپتامبر سال جاری میلادی در توییت‌اش نوشت:

" اخیرا بدون اطلاع شورای شهر بخشنامه‌ای برای برگزاری #نمایشگاه_عطر_سیب و تجهیز هیات‌ها صادر شده. تحمیل چنین هزینه‌ایی به شهرداری و از محل عوارض مردم خلاف مصوبات شوراست. هیچ‌یک از اقدامات این نمایشگاه در حیطه وظایف شهرداری نیست و همچنان شهرداری برای برگزاریش تحت فشار قرار می‌گیرد. "

" آیا امور هیئت‌ها و تامین هزینه‌شان در کشورمان سال‌ها از محل مشارکت مردمی و نذورات نبوده است؟ تاسیس صدها هیئت با هدف دریافت بودجه و بن از شهرداری درحالی که با کسری بودجه مواجهیم چه توجیهی دارد؟ "

گفتنی است که مدتی پیش نیز خبر تصادف برادر ناهید خداکرمی در راه شمال و با ماشین شهرداری در خبرگزاری‌ها پیچید که بازتاب جالبی نداشته است و کاربران به شدت معترض هستند که چرا یک فرد باید به خودش اجازه دهد که از اموال بیت المال به راحتی در جهت مصارف شخصی استفاده کند.

در ادامه متن ارسالی توییت‌های خداکرمی در توییتر را به همراه تصویری از ماشین شهرداری که دچار سانحه شده است را مشاهده می‌کنید:

مخالفت یکی از مسئولین شورای شهر بابل با کمک به هیئت‌های مذهبی +تصویر

انتهای پیام/

برخی از مسئولین شورای شهر بابل با کمک به هیئت‌های مذهبی مخالف‌اند! +تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استفاده عضو شورای شهر تهران از بیت المال با هدف شخصی! +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..