تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مضر نبودن امواج آنتن‌های تلفن همراه باید به مردم اطلاع‌رسانی شود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

فلاحبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین فلاح جوشقانی امروز در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در حالی که سالهای گذشته دیدگاه مثبتی در خصوص دکل های BTS (آنتن های تلفن همراه) وجود داشت و آن را عامل موثری در آنتن دهی و ارتقای کیفیت ارتباطات می دانستند اما امروز وجود چنین دکل هایی نگرانی هایی در مردم ایجاد کرده که باید در این خصوص اطلاع رسانی شود.

وی پیشنهاد داد، مراکز علمی و دانشگاهی از جمله دانشگاه شهرکرد با برگزاری همایش های علمی این موضوع را مورد بررسی کارشناسی قرار دهند تا مردم در خصوص مضر نبودن امواج آنتن های تلفن همراه اطمینان خاطر کسب کنند.

فلاح جوشقانی در ادامه با ارزیابی زیرساخت های مخابراتی و فناوری اطلاعات در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش های خوبی در این خصوص انجام گرفته اما همچنان در برخی از روستاها و محورهای ارتباطی استان پوشش دهی تلفن همراه مطلوب نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تاکید بر خدمات رسانی بیش از پیش به مردم شهرها و روستاهای استان در خصوص دسترسی به اینترنت و شبکه تلفن همراه اظهار کرد: گرچه پراکندگی سکونتگاه های استان خدمات رسانی به مردم را با مشکل مواجه کرده است، اما انتظار می رود در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گرفته شود.

اقبال عباسی همچنین بر فرهنگسازی و تبیین بی خطر بودن تشعشعات آنتن های تلفن همراه تاکید کرد و افزود: با اطلاع رسانی و تهیه تولیدات رسانه ای باید وجود چنین نگرانی هایی را در بین آحاد مردم برطرف کرد.

وی توجه به ظرفیت های حوزه IT در رونق اشتغالزایی را از امور ضروری این حوزه عنوان کرد و گفت: چنین موضوعی در استان مغفول مانده است و می طلبد تا مسئولان مربوطه در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مضر نبودن امواج آنتن‌های تلفن همراه باید به مردم اطلاع‌رسانی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..