تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت تصادف اتوبوس دانش آموزان بستان آباد استان آذربایجان شرقی مشخص شد+اسامی کشته شدگان

علت تصادف اتوبوس دانش آموزان بستان آباد استان آذربایجان شرقی مشخص شدبه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی رمضانی مدیر کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره علت اصلی تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان بستان آباد استان آذربایجان شرقی گفت: بارش باران و لغزندگی جاده  عامل تصادف بوده است؛ این اتوبوس حامل ۴۰ نفر دختر دوره دوم متوسطه در حال حرکت به منطقه تمرچین آذربایجان غربی بود که بر اثر بارش باران و لغزندگی جاده در ورودی شهر تبریز دچار سانحه شد.

وی با اشاره به کشته شدگان این حادثه اظهار کرد:سعید همتی کادر سپاه،  محدثه جباری، دانش‌آموز،  فاطمه سلطانی دانش‌آموز در این حادثه  جان خود را از دست دادند و سایر دانش آموزان مصدوم هم به صورت سرپایی مداوا شدند.

رمضانی با بیان اینکه این اتوبوس تمام مجوز‌های لازمه را دریافت کرده بوده است گفت: اتوبوس تحت نظارت سامانه کنترل اردو‌ها اقدام به حرکت کرده بود و ناظر اردو هم در آن حضور داشته و از این نظر هیچ قصوری صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

جزئیات تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان آذربایجان شرقی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت تصادف اتوبوس دانش آموزان بستان آباد استان آذربایجان شرقی مشخص شد+اسامی کشته شدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..