تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عفو زندانیان غیرعمد خراسان رضوی با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریالی

عفو زندانیان غیرعمد خراسان رضوی با هزینه 110 میلیارد ریالیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛جواد غفاریان طوسی رئیس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: مبلغ ۲۰۶ میلیارد ریال از بدهی این زندانیان را وابستگان و خانواده‌های محکومان تامین کرده اند.

وی افزود: ارائه تسهیلات بانکی برای پرداخت بدهی، کمک‌های بلاعوض ستاد دیه، پذیرش اعصار و تقسیط بدهی، صندوق تامین خسارات بدنی و شرکت‌های بیمه ازدیگر منابع پرداخت بدهی مالی زندانیان هستند.

 رئیس ستاد دیه خراسان رضوی با اشاره به آمار زندانیان آزاد شده جرائم مالی غیرعمد در خراسان رضوی ظرف شش ماه نخست امسال گفت: ۵۱ نفر از این افراد به دلیل پرداخت دیه رانندگی، حوادث کارگاهی و موارد مشابه، ۲۷۳ نفر به واسطه بدهکاری مالی، ۷۲ نفر به دلیل پرونده مهریه معوقه و ۵۶ نفر بخاطر نفقه در زندان به سر می‌بردند.

 غفاریان طوسی افزود: از زندانیان و محکومانی که با بخشش آزاد شده اند ۵۱ نفرزن هستند.

وی تصربح کرد:سال گذشته نیز با کمک انسان دوستانه مردم و خیران ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادی هزار و ۴۰ زندانی جرائم غیرعمد در خراسان رضوی جمع آوری شد که با کمک‌های ستاد دیه کشور ۵۰ میلیارد ریال برای آزادی این افراد هزینه شد.

انتهای خبر// د.ف


آزادی زندانیان جرائم غیر عمد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عفو زندانیان غیرعمد خراسان رضوی با هزینه ۱۱۰ میلیارد ریالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..