تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به این ظلم پایان دهید وگرنه مردم سیلی محکمی به مدیران مس خواهند زد

ساعت: 17:46 منتشر شده در مورخ: 1397/07/18 شناسه خبر: 1417334

عبداللهی از عدم به‌کارگیری جوانان اهری در معدن مس انتقاد و آن را ظلم به مردم منطقه خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بیت‌الله عبداللهی ظهر امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از مسائل حوزه انتخابیه‌اش بیان کرد: اولین مشکل شهرستان بیکاری گسترده مردم به خصوص جوانان تحصیل کرده است، این شهرستان از یک توسعه نابرابر برخوردار بوده و بیشترین مهاجرت را به مراکز استان‌های کشور دارد؛ راه‌های بین شهری و روستایی قتلگاه مردمی شده که نماد ایثار در طول تاریخ بوده است.

وی تاکید داشت: برای مقابله با بیکاری باید کشاورزی و دامپروری و فرش اهر و هریس مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه برنامه ریزی شود، آقای شریعتمداری در حالی که باغات اهر به دلیل کمبود آب کشاورزی خشک شده آب سد اهر به معدن مس انتقال یافته و این معدن با آب اهر اداره می‌گردد، ولی فرزندان اهری را استخدام نمی‌کند! به این ظلم پایان دهید وگرنه مردم سیلی محکمی به مدیران مس خواهند زد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس دهم، متذکر شد: از وزارت نفت می‌خواهم مشکل گاز نیروگاه هریس را زودتر حل کنند چراکه جوانان هریس چشم به اشتغال در این نیروگاه دوخته‌اند، اکثر روستاها و جاده‌های شهرستان فاقد آنتن دهی و اینترنت است؛ از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌خواهم همت لازم را در این خصوص به کار گیرد.

وی افزود: بیمارستان‌های اهر و هریس با حداقل امکانات به کار خود ادامه می‌دهند؛ امیدوارم قول وزیر بهداشت بعد از یک سال برای تحویل ام آر ای به بیمارستان اهر هرچه زودتر محقق شود. حاشیه نشینی در شهرستان بیداد می‌کند. از دولت می‌خواهم در بودجه سال ۹۸ اهتمام جدی به این موصوع کند و اعتبار لازم را اختصاص دهد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ورزشگاه 50 هزار نفری در دولت نهم و دهم شروع شده اما هیچ اقدام عملی برای تکمیل پروژه انجام نشده است، درمانگاه تامین اجتماعی باید در برنامه سال 98 دولت گنجانده و ورزش روستایی و همگانی مورد توجه قرار گیرد

وی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید مانع تعطیلی معادن اهر شود، اضافه کرد: از سوی دیگر صنایع فرش و بیمه قالیبافان اهر هریس باید مورد توجه قرار گیرد، مجلس با موافقت طرح های ویژه اقتصادی اهر و هریس باید زمینه توسعه اقتصادی و صنعتی را فراهم کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به این ظلم پایان دهید وگرنه مردم سیلی محکمی به مدیران مس خواهند زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..