تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنیاد مستضعفان ۶۰ درمانگاه جامع سلامت می‌سازد

بنیاد مستضعفان ۶۰ درمانگاه جامع سلامت می‌سازدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد سعیدی کیا، روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: در ۲ سال گذشته نیز ۳۹ درمانگاه جامع خدمات و سلامت را در مناطق مختلف کشور ساخته و تحویل داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان ساخت بیمارستان در هیچ شهری را در برنامه ندارد، افزود: رویکرد ما ساخت این درمانگاه‌ها با مشارکت نصف نصف وزارت بهداشت است تا همه مردم مناطق محروم به امکانات پزشکی و بهداشتی دسترسی پیدا کنند.

سعیدی کیا، اعتبار منظور شده این بنیاد برای استان خراسان شمالی در سال جاری را ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به محرومیت مانه و سملقان، نیمی از اعتبار یاد شده در این شهرستان هزینه خواهد شد.

رئیس بنیاد مستضعفان بر آغاز اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و استغالزا در مناطق محروم روستایی مانه و سملقان تاکید کرد و گفت: برای اجرای این طرح از نخبگان دانشگاهی و نیز قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این شهرستان بهره خواهیم گرفت.

سعیدی کیا با بیان اینکه مانه و سملقان جزو چهار شهرستان منتخب کشور برای محرومیت زدایی است، افزود: مردم توانایی زیادی دارند و اگر با آنان به گونه‌ای رفتار کنیم که اعتماد آنان جلب شود، توان خود را به صحنه خواهند آورد.

وی در خصوص طرح‌های محرومیت زدایی این بنیاد گفت: تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ طرح اشتغالزایی در کشور تصویب شده که از این تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ طرح تسهیلات گرفته اند.

شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واقع شده است.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنیاد مستضعفان ۶۰ درمانگاه جامع سلامت می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..