تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنوز نگفته‌اند به کدام بخش از تیتر کیهان اعتراض دارند/با FATF باید منتظر چند گره کور دیگر باشیم

اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات مطابق قانون باید به ۶ ماه انفصال از خدمت محکوم شوندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به برخورد دوگانه هیأت نظارت بر مطبوعات با نشریات و شکایت از روزنامه کیهان، گفت: همه حرف ما در تیتر یکشنبه روزنامه کیهان که با تذکر و شکایت روبه‌رو شده، تأکید بر خسارت محض برجام و هشدار نسبت به تکرار همان فاجعه با تصویب FATF بود.

وی افزود: برجام، برخلاف وعده‌های پی‌درپی دولت که آن را فتح‌الفتوح می‌دانست، شرایط اقتصادی کشور را ده‌ها گام به عقب برد و با FATF آنگونه که از شواهد و متن آن پیداست، باید منتظر چند گره کور دیگر باشیم.

شریعتمداری تأکید کرد: اقدام کیهان در انطباق کامل با ماده ۵ قانون مطبوعات است و مطابق ماده ۴ قانون مطبوعات، هیچ مقام دولتی و غیردولتی حق ندارد برای چاپ و یا جلوگیری از چاپ مطالب منطبق با این قانون به مطبوعات فشار بیاورد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: تبصره یک ماده ۵ تأکید می‌کند که تخلف‌کنندگان از این دو ماده ۵ و ۴ قانون مطبوعات به انفصال خدمت از شش ماه تا دو سال محکوم می‌شوند، لذا اگر پای رعایت قانون در میان باشد، به جای شکایت از کیهان، باید اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات و یا شخصیت صادرکننده این حکم علیه کیهان حداقل به شش ماه انفصال از خدمت محکوم شود.

وی ادامه داد: هنوز به ما نگفته‌اند که به کدام بخش از تیتر کیهان اعتراض دارند، ما تیتر زده بودیم؛ دلار با برجام ۱۸ هزار تومان شد و پرسیده بودیم با FATF چند می‌شود؟

شریعتمداری گفت: سؤال این است که کجای این تیتر خلاف واقع است؟ آیا دلار به ۱۸ هزار تومان نرسیده بود؟ و آیا با تصویب FATF این روند ادامه پیدا نمی‌کند؟

مدیرمسئول کیهان خاطرنشان کرد: از نمایندگان موافق FATF بپرسید که چند نفرشان متن لوایح چهارگانه را خوانده‌اند و آیا از فاجعه‌ای که با تصویب این لوایح در پیش است خبر دارند؟ نوع برخورد آنها و نوع اظهارنظرشان نشان می‌دهد که از این ماجرا اطلاع چندانی ندارند.

شریعتمداری اظهار داشت: اما نکته دیگر، برخورد دوگانه هیأت نظارت بر مطبوعات است، الان مطبوعاتی هستند که به رسول اکرم(ص) اهانت می‌کنند و مقدسات را زیر سؤال می‌برند و در ماجرای مشهد، بین ایران و عراق آن هم در شرایط حساس کنونی فتنه‌انگیزی می‌کنند و آشکارا از خط سازش حمایت می‌کنند و سیاست‌های رسما اعلام شده آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را تبلیغ و ترویج می‌کنند، اما چه کسی با آنها برخورد می‌کند؟

شریعتمداری تأکید کرد: آیا باید با آنها برخورد کرد یا کیهان که یک هشدار منطبق با قانون داده است.

مدیرمسئول کیهان در پایان گفت: آقایان برای اینگونه شکایت‌ها باید یک شعبه از دادگاه بلخ تأسیس کنند.

منبع:‌فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنوز نگفته‌اند به کدام بخش از تیتر کیهان اعتراض دارند/با FATF باید منتظر چند گره کور دیگر باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..