تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لینکلن نویگیتور HPE600 معرفی شد؛ بزرگ‌ترین محصول هنسی

شاسی‌بلند لوکس لینکلن نویگیتور به‌لطف پکیج تیونینگ HPE600 هنسی، ۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

شرک تیونینگ آمریکایی هنسی (Hennessey) در جدیدترین محصول خود، به‌سراغ شاسی‌بلند بزرگ و لوکس لینکن نویگیتور رفته است. نویگیتور هنسی با کد HPE600 به ۶۰۰ اسب بخار قدرت مجهز شده است.

نویگیتور در حالت استاندارد از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر V شکل ۳.۵ لیتری توئین توربوشارژ ساخت فورد، ۴۵۰ اسب بخار قدرت می‌گیرد. تیم مهندسی هنسی از همان فرمول ساخت مدل ۶ چرخ وانت فورد رپتور F-150 ، در این شاسی‌بلند فول سایز نیز استفاده کرده است.

Lincoln Navigator HPE600 Hennessey

لینکلن نویگیتور HPE600 هنسی (کد HPE از سرواژه‌های Hennessey Performance Engineering گرفته شده است) برای دریافت این قدرت، تغییراتی شامل سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ سفارشی، ورودی هوای بزرگ‌‎تر، اینترکولر قوی‌تر، ویست‌گیت جدید توربوشارژ و تنظیمات پرفرمنس ECU را پذیرفته است. در ویدئوی منتشر شده از تست داینو، قدرتی حدود ۵۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۷۸ نیوتن‌متر، در ۳۸۰۰ دو بر دقیقه مشخص است؛ بر اساس گفته‌های متخصصان هنسی، نهایت قدرت ۶۰۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دوربردقیقه‌ی پیشرانه به‌د‌ست خواهد آمد.

به‌لطف ارتقای واحد قدرت، لینکلن نویگیتور با وزنی حدود سه تن، در زمان ۴.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ این زمان حدود ۰.۷ ثانیه سریع‌تر از نمونه‌ی استاندارد است. علاوه بر این، برای طی کردن مسیر درگ ۴۰۰ متری با نهایت سرعت ۱۷۲ کیلومتر بر ساعت، تنها ۱۲.۹ ثانیه زمان نیاز است. علاوه بر تغییرات فنی، آپشن‌های کاهش ارتفاع، ترمز برمبو با ۶ پیستون و رینگ‌های بزرگ ۲۲ اینچی هم برای نویگیتور HPE600 هنسی درنظر گرفته شده است.

Lincoln Navigator HPE600 Hennessey

مقاله‌ی مرتبط:

پکیج HPE600 هنسی برای لینکن نویگیتور و فورد اکسپدیشن پلاتینیوم مدل ۲۰۱۸ با قیمت ۱۹ هزار و ۹۵۰ دلار، عرضه می‌شود. ظرفیت فروش این پکیج در سال ۲۰۱۸ به ۲۰۰ نمونه محدود خواهد بود و ضمانت سه ساله‌ی ۵۸ هزار کیلومتری نیز، همراه آن است. باتوجه به اینکه هنسی پیش از این مدل‌های جی‌ام‌سی یوکان و کادیلاک اسکالید را با قدرت بیشتری همراه کرده است، احتمالاً پکیج تیونینگ ۸۰۰ اسب بخاری نویگیتور در آینده عرضه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لینکلن نویگیتور HPE600 معرفی شد؛ بزرگ‌ترین محصول هنسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..