تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی جاده عبور Crossy Road 3.2.5 – اندروید

نسخه جدیدی از بازی جاده عبور Crossy Road منتشر شده است که در این نسخه شما با دانلود Crossy Road محیط زیباتری را مشاهده می کنید و با قصر های شناور نیز می توانید همراه شوید. در این نسخه شما می توانید تا در بخش چند نفره نیز با دوستان خود بازی نمایید. شما در این بازی می توانید سکه های رایگان بازی را در برخی از مراحل دریافت کرده و در مراحل بالاتر مصرف نمایید. بازی دارای سرعت قابل توجهی می باشد که شما می توانید شخصیت های جدید را نیز در بازی تجربه کرده و از موقعیت مکانی بازی استفاده نمایید. یکی از نکات بارز در واقع نبود تبلیغات در بازی می باشد که کمک می کند بازیکن تمرکز لازم را داشته باشد و بتواند لذت کافی را از بازی ببرد. شما می توانید از موانع عبور کرده و امتیازات بیشتری در این راستا کسب نمایید. بازی دارای نسخه های مختلفی می باشد که شما می توانید آنها را تجربه نمایید.

با دانلود Crossy Road شما می توانید به قهرمانان کوچک خود کمک کرده و در یک حالت اعتیادآور از بازی لذت ببرید. بازی دارای اهداف آسان و سختی می باشد که در مراحل بالاتر بازی می توانید تجربه کنید و به خوبی دسترسی کاملی به تمام بخش های بازی داشته باشید. سه مجسمه جدید نیز به همراه نقشه های جدید انتظار شما را می کشند.گرافیک بازی بسیار عالی و در حد ساده می باشد و کاربران به همین واسطه می توانند محیط خاصی از بازی را تجربه نمایند که شاید در بازی های هم سبک این بازی مشاهده نکرده باشید. پس این محیط می تواند روی روحیات شما تاثیر گذاشته و حل بازی را بیشتر به شما نزدیک تر نماید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Crossy Road از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند دانلودها استفاده نمایند.

Crossy Road 3.2.5 Apk + Mod

کاور-Crossy-Road

اسکرین-شات-Crossy-Road  اسکرین-شات-Crossy-Road

info

– The game requires the LOCATION permission to target and deliver video-based advertising:

The game implements opt-in video ads that players can watch to earn free coins if they choose. Watching video ads is voluntary if players want to speed up the rate they earn coins to win new characters. We require the Location permission to provide location based video ads to provide more relevant ads to players.

Changelog :

Arctic & Dinosaur Updates!

25 New Figurines

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی جاده عبور Crossy Road 3.2.5 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..